Съмнения около ПП: 2 милиона лева за реклами, а пари за кампания няма

Предизборната кампания на местните избори през октомври 2023 г. на „Продължаваме промяната – Демократична България“ е била най-скъпата

Как ПП „без пари“ троши по 2 милиона лева за реклами и това само официалното? Това пита в свой коментар Стефан Ташев. Към него прилага и графики, които показват именно колко пари са похарчили ПП-ДБ през 2023 г.

Не знам Зайо или Лена измислиха „бързия отговор“ на изтеклите днес записи за „Кеша“ с Бобоков на Кирето, Асен, Денков и сие.

Отговора: Ах, колко бяхме бедни и нямахме пари за изборите. И сега нямаме. Както винаги тези лъжат и то лъжат без да им мигне окото.

Всеки може да провери след петминутна проверка в Гугъл, любимото на Лена, колко пари са изхарчили за последните три вота

Октомври 2022, април 2023 година и местните избори през октомври-ноември 2023 година. Естествено най-скъпите кампании са на ПП-ДБ.

Е как „без пари“ трошиш по 2 милиона лева за реклами и това само официалното?

Най-скъпата предизборна кампания е на ПП-ДБ, а най-евтината – на ИТН

Предизборната кампания на местните избори през октомври 2023 г. на „Продължаваме промяната – Демократична България“ е била най-скъпата – общо 1 686 366 млн. лв.

По-надолу с картинки за сектанти-прокопиевци :


В него те обсъждат незаконен кеш, „кеш в торби“ и просене на „неофициални“ милион и половин за кампанията от бизнесмена Пламен Бобоков.

Два часа по-късно от ПП измислиха оправдание. Те заявиха, че записът само доказвал, че службите ги следели. А парите събирали, тъй като им било трудно да финансират предизборната си кампания.

Купуването и продаването на гласове е престъпление.