• eMAG Black Friday 2023 e кампанията на eMAG с най-много оферти в сравнение с всички кампании Black Friday на eMAG досега
  • Онлайн устойчиво остава предпочитан канал за пазаруване на българите на Black Friday
  • Повишен потребителски интерес към кампанията, трима от четирима от българите, живеещи в градските райони, възнамеряват да купят нещо на Black Friday, като планираният бюджет е с над 20% по-висок от миналата година
  • Необичайни оферти: кемпери, гориво, ваканционни пакети, разкрасителни процедури, преживявания и курсове

11-ото издание на eMAG Black Friday в България ще започне сутринта на 17 ноември с над 1 000 000 оферти в разнообразни категории, предлагани от eMAG и Marketplace търговци на платформата.

Традиционното годишно проучване, проведено през октомври от Kantar Румъния*, показва, че в България клиентите не само са запознати с Black Friday – като информираността за кампанията достига до почти цялото градско население (96%), – но го очакват и планират за него, като трима от четирима българи от градското население възнамеряват да купят поне един артикул по време на шопинг събитието.

Тази година средният бюджет, планиран за кампанията, се е увеличил с над 100 лв. спрямо миналата година, достигайки 613 лв. Сред най-желаните категории са дрехи и обувки, козметика, малки домакински уреди, спортни стоки, продукти за дома и декора, както и играчки, мобилни телефони, климатици, стоки за домакинството и телевизори. Онлайн каналът остава предпочитан от повечето хора за Black Friday покупки, особено сред жителите на София, големите градове и Югозападния регион.

„Тази година хората все повече се ориентират към промоции и поради това Black Friday се радва на  нарастващ интерес – на ниво намерение за покупка и на ниво бюджет, който българите планират да отделят. Black Friday не е просто търговско събитие, а свидетелство за развиващите се потребителски навици и силата на електронната търговия в региона.

Българите са запознати с предимствата му и са готови да използват оптимално средствата, които са планирали, като средният заявен бюджет за покупки от кампанията нараства значително спрямо предходната година. eMAG отговаря на тази тенденция и сме подготвили над 1 000 000 оферти от различни категории на атрактивни цени. По време на Black Friday електронната търговия показва силата си и привлича повече хора онлайн, които се радват на добри цени и разнообразни оферти“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

Въздействието на инвестициите през последните години

Инвестициите на групово ниво в складове и технологии през последните години позволяват на eMAG да организира едно от наистина големите шопинг събития в региона. Екипът в логистичния център в Джойта, Румъния, поддържан от последно поколение роботи и технологии, в които eMAG са направили инвестиции от над 43 милиона евро на групово ниво, има капацитета да обработи 20% повече поръчки тази година в сравнение с 2022 г.

В същото време инвестициите в технологии за складова обработка позволяват да се намали количеството на опаковките с 10%. Логистичният хъб е готов да приема доставките за българския eMAG Black Friday, които ще бъдат обработени с помощта на смарт рафтове, 432 робота тип совалка и робот за сортиране с капацитет на обработка 500 продуктови единици/час.

Доставка на Black Friday поръчките до 2 декември

С помощта на инфраструктурата easybox, разработена от Sameday, която вече има над 400 автоматични пощенски станции, и куриерските компании, eMAG планират да осигурят доставката на всички Black Friday поръчки до 2 декември.

Гъвкави решения за доставка и плащане

Потребителите ще могат да изберат доставка на техните поръчки до над 1 000 куриерски офиси, над 400 автоматизирани шкафчета за доставка easybox, да вземат поръчките си от един от трите шоурума на eMAG у нас, или те да им бъдат доставени с куриер до избран адрес.

За да могат да закупят желаните продукти, без да натоварват личния си бюджет, клиентите на eMAG ще разполагат и с гъвкави опции за плащане: те могат да изберат плащане с кредитна карта или да се възползват от безлихвени вноски с онлайн одобрение. Възможно е и използването на специалната кобрандирана карта, с която клиентите могат да пазаруват онлайн на разсрочено плащане и с 0% лихва. При използване на картата се акумулират и бонус точки.

Над 1 000 000 оферти за eMAG Black Friday 2023

Над 10 000 000 продукта на склад за eMAG Black Friday 2023

На eMAG Black Friday клиентите ще могат да избират от широка гама продукти на добри цени, а количествата на склад за кампанията, предлагани от eMAG и Marketplace търговци на платформата, са както следва:

  • над 200 000 смартфона и джаджи (мобилни телефони, смарт технологии, таблети)
  • над 150 000 телевизора, аудио Hi-Fi и фото
  • над 250 000 малки домакински уреда
  • над 80 000 големи домакински уреда
  • над 300 000 лаптопа и ИТ продукти
  • над 350 000 продукта за лична грижа и парфюми
  • над 500 000 автомобилни гуми и артикули за автомобили
  • 000 000 продукта за дома и градината, направи си сам/инструменти
  • 000 000 играчки и продукти за деца
  • 000 000 модни артикула
  • 500 000 спортни стоки
  • 20 тона кафе

Необичайни оферти

Както обикновено, по време на eMAG Black Friday ще има голямо разнообразие от необичайни оферти, които се предлагат ексклузивно за кампанията от търговци на Marketplace платформата. Сред тях тази година са:

•  До 40% отстъпка от оферти за разкрасителни процедури за лице и тяло с техники от ново поколение

•  Монети, кюлчета от благородни метали и бижута с до 25% отстъпка

• Различни курсове за личностно развитие в много области като ИТ, бизнес, шофьорски курсове

• Ваучери с отстъпка до 89% за езикови курсове: английски, италиански, испански, дори онлайн курс по английски за интервю за работа

• Ваучери с отстъпка до 67% за коли под наем, кемпери

• Оферти за различни работилници, уроци по фотография, рисуване с вино

• Ваучери с атрактивни отстъпки за различни услуги, включително авиосимулатор, пейнтбол, сноуборд и ски

• Ваучери за гориво с отстъпка до 7%

• Почивки в България в топ хотели

• Избор за различни кемпери, най-голямата отстъпка по време на eMAG Black Friday за единичен кемпер е 8 000 лв.

Ето и първите продукти от офертата на eMAG за Black Friday**:

Смартфон Samsung Galaxy S21 FE, 128GB, 6GB RAM, 5G, graphite
350 броя на специална Black Friday оферта

Лаптоп ASUS VivoBook Go 15 E1504FA, AMD Ryzen™ 3 7320U, 15.6", Full HD, RAM 8GB, 256GB SSD, AMD Radeon™ Graphics, No OS, mixed black

100 броя на специална Black Friday оферта

Смарт телевизор Samsung LED 43BU8072, 43" (108 см), 4K Ultra HD, Ultra Slim, клас G

300 броя на специална Black Friday оферта

Преносима аудио система JBL Partybox 110, 160W, original pro sound, dynamic light, Bluetooth, USB, батерия 12 ч., IPX4, черна

100 броя на специална Black Friday оферта

Пералня Heinner HWM-VT1714CHD++, 7 кг, 1000 об./мин., клас D, цифров дисплей, заключване за деца, бяла

400 броя на специална Black Friday оферта

Кафеавтомат Philips EP2220/10, 15 bar, 1500 W, система за разпенване на мляко, керамична мелачка, филтър AquaClean, сензорен екран

285 броя на специална Black Friday оферта

Видеорегистратор Xiaomi 70mai Dash Cam Lite, smart, FOV 130°, 1080p, WDR, G-sensor, Sony IMX307, Wi-Fi

100 броя на специална Black Friday оферта

Ергономичен офис стол Kring Fit, мрежа, регулируема височина, механизъм за накланяне, черен

1 000 броя на специална Black Friday оферта

Часовник Fossil, The Minimalist с неръждаема стомана, тъмносребрист

150 броя на специална Black Friday оферта

Кафе на зърна Lavazza Crema e Aroma, 1000 г

5 000 броя на специална Black Friday оферта

Капсули за пране Ariel All in One PODS Mountain Spring, 2x72 броя, 144 пранета

4 000 броя на специална Black Friday оферта

Пелени Pampers Premium Care XXL размер 4, 9-14 кг, 174 бр.

6 500 броя на специална Black Friday оферта

Клиентите могат да следят предварително разкритите продукти на специалната подготвителна страница за eMAG Black Friday тук.

*Проучването е поръчано от eMAG и проведено от Kantar чрез лични интервюта и попълване на въпросник на таблет между 16 и 26 октомври 2023 г. сред национално представителна градска извадка от 1 025 респонденти на възраст между 18 и 55 години. Проучването в България е част от регионално проучване, проведено също в Румъния и Унгария.

**При отваряне на линковете към Black Friday продуктите, изброени в този материал, ще се виждат актуалните им цени за периода преди кампанията. Black Friday цените ще са видни и актуални, започвайки на 17.11.2023 г. след началото на кампанията до нейния край или до изчерпване на специално определените за нея количества.

 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук