Fibank стартира десетото юбилейно издание на конкурса „Най-добра българска фирма на годината“
Акцент ще бъде потенциалът на компаниите да се развиват в ситуацията на глобална криза
За десета поредна година авторитетният бизнес конкурс „Най-добра българска фирма на годината“ ще отличи най-успешните български компании по инициатива на Fibank (Първа инвестиционна банка).
Мисията на проекта е да насочи общественото внимание към добрите бизнес примери и да докаже, че в България има успешни компании на световно ниво. Надпреварата е дългосрочна и устойчива, амбицията на организаторите е да популяризират и подкрепят българските фирми в тяхната конкурентоспособност и иновативност.
Акцент в десетото юбилейно издание ще бъде потенциалът на компаниите да се развиват в предизвикателната среда на глобална криза и да се справят с последиците от пандемията от COVID 19, политическата нестабилност, високата инфлация, дефицита на суровини и покачващите се цени на горивата.
Експертно жури ще отличи компаниите, които са със стабилен растеж, показват възможности за справяне в криза и в силно конкурентна среда, имат капацитет за навлизане на нови пазари, развиват успешни стратегии и прогресивни бизнес идеи и успяват да наложат своята търговска марка.
Задължително условие за участие е компаниите да имат български капитал, български мениджмънт и да представляват български бранд.
Членове на журито са водещи имена от бизнеса и медийните среди у нас: г-н Чавдар Златев – изпълнителен директор и член на УС на Fibank; финансистът Емил Хърсев, социологът Кънчо Стойчев – председател на „Произведено в България – съюз на малкия и среден бизнес“; г-жа Венелина Гочева – собственик и управител на Медийна група България и г-жа Ваня Манова - регионален мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.
Интересът към престижния конкурс е трайно висок – в последното издание се включиха близо 300 фирми. Категориите, в които компаниите се състезават, са: „Микро и малка фирма“, „Средна и голяма фирма“ и наградата за женско предприемачество „Най-успешна българка в бизнеса“. Всяка година чрез онлайн гласуване се присъжда и специалното отличие „Фирма на публиката“.
Фирмите, които искат да премерят сили в надпреварата, е необходимо да попълнят кратък електронен въпросник. Той може да бъде намерен на сайта на конкурса - https://naidobrafirma.bg/Questionnaire/. Заявки за участие ще се приемат до 10 септември 2022 г.