Комисията за защита на потребителите започва проверки на мобилния оператор Мтел по сигнали и жалби на потребители, съобщиха от комисията. Най-често клиентите се оплакват, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути.
Мтел не им издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да им предоставя услугата &bdquo;кредитен лимит&rdquo;. <br /> <br /> Друг проблем, за който постъпиха жалби в КЗП е, че по технически причини Мтел не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях. <br /> <br /> Много от жалбоподателите имат съмнения, че сметките им се надписват. Според други забавянето на фактурите води до двойно таксуване на разговорите им. <br /> <br /> Заради създадените неудобства част от потребителите искат да прекратят договорите си с мобилния оператор, без да плащат неустойки, но Мтел им отказва. <br /> <br /> В започващата проверка са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията.<br />