70% намаления за пазаруващи през нощта обявиха магазините в румънския град Яш. Трикът измислили в мол, за да си вдигнат оборота, разказва "24 часа". Препитани за иновацията, български търговци коментират: "Българите много пазаруват, затова няма отстъпки".
Комшиите предлагали в добавка различни томболи с награди, безплатни прически, грим и бодиарт. Ефектът бил постигнат, магазините отчели рекордни продажби.
У нас обаче не предвиждат кризисни отстъпки. "Ние залагаме на ниските цени през цялата година, а не кампанийно, коментира шефът на "Кауфланд" Димитър Спасов.

Поне засега кризата не се отразява у нас, смята членът на борда на директорите на "Пикадили" Стефан Косев. Според него маркетинговите трикове с намаления нощем не са за България. Сходно мнение изразява собственикът на веригата "Елемаг" Божидар Петракиев - у нас повече се говорело за кризата и се нагнетявало напрежение. А в магазините му дори отчитали 10% ръст в продажбите. /БЛИЦ