Грандиозна промяна за спешния телефон 112
В най-скоро време се предвижда системата за спешни повиквания 112 да може да приема и видеообаждания през различни платформи, съобщава „Монитор”. Това се прави с цел достъпът до услугите на системата да е по-лесен, а и да се улесни работата на операторите.
С видеовръзката те ще могат да преценяват по-добре дали обаждането е истинско или нерегламентирано. Освен това ще могат да виждат в реално време неща, които търсещите помощ не могат да обяснят. Например с показване на екрана на нараняването на пострадали при катастрофа ще се знае какъв екип точно да бъде изпратен. Очаква се да заработи и приложение, което ще позволи на хора с увреден слух и зрение също да могат да подават сигнали.
Гражданите, избиращи старите спешни номера 150, 160 и 166, които автоматично биват пренасочвани към 112, намаляват. През 2017 г. техният процент е под 3 от общия брой спешни обаждания. Най-често гражданите звънят на телефон 112 за спешна медицинска помощ, за престъпления против личността и собствеността, пътнотранспортни произшествия, пожари и със сигнали от компетентността на общинските администрации.
Последвайте ни
0 Коментара: