Измамници се представят за служители на ЧЕЗ, съобщиха от компанията. Те „установяват" манипулирани електромери или други законови нарушения и принуждават потребителите да заплатят. От ЧЕЗ подчертават, че не събират суми в брой при посещение на абонат.
Разплащания се извършват единствено на определените за това места - в пощенските клонове, в касите на Изи пей и Браво инвестмънт, по банков път и в центровете за обслужване на клиенти. Компанията призовава при всяко съмнение за злоупотреби, корупционни практики и други нередности, потребителите да се свързват с органите на МВР.<br /> <br /> &bdquo;Уведомяваме своите клиенти, че ако някой им поиска пари в брой или при опит за други некоректни действия, трябва да се обадят незабавно в полицията. Ние, от своя страна, уверяваме, че ще оказваме пълно съдействие на МВР за изкореняването на всички подобни недобросъвестни практики&quot;, обясни Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.<br /> <br /> Всеки служител на ЧЕЗ е длъжен при поискване да се легитимира със своята служебна карта, която съдържа трите имена, длъжността и снимка.<br /> <br /> На гърба й има телефонен номер, на който клиентите могат да проверят самоличността на служителя. При отказ да се предостави картата, потребителят има право да поиска съдействие от полицията.<br /> <br /> За повече информация, подаване на сигнали и разясняване на правата и задълженията на служителите на ЧЕЗ, клиентите на компанията могат да се свързват с денонощната информационна линия 0700 10 010. <br />