Летенето винаги е стресиращо и всеки пътник иска екипажът да се отнася към него по специален начин. “Според germania.one. Ще покажем как да постигнем това. 

Тези, които плащат повече, получават повече: въпреки че това твърдение е правило при пътуването със самолет, пътниците все още могат да получат изключителна услуга по друг начин.

Благодарение на това ще се отнасят с вас като със специален клиент. Стюардесата Аманда Плева описва в блога си в кои ситуации тя обслужва някои пътници по-добре от други. Според  germania.one тя пише, че най-лошата част от работата й не е, когато избърше нечие повръщано от пода или изслушва скандалите на гневен пътник. А тогава, когато момичето застава на вратата на самолета и поздравява хората, а те от своя страна просто я игнорират.


Още можете да прочетете на pochivka.blitz.bg