Следвайки дългосрочния си ангажимент в подкрепа на българските филми и тази пролет NOVA предложи на зрителите премиерни заглавия, сред които комедийният сериал „All inclusive“.

Само за няколко месеца телевизионната поредица се превърна в една от най-любимите и най-успешни родни продукции. Забележителен резултат отбеляза и финалът на сериала, който бе предпочитан в петък вечер от зрителите на възраст 18-49 години.

Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България потвърждават, че последният епизод е привлякъл 39.1% от аудиторията в активна възраст пред екраните по това време, което е с 42% повече от дела на втората по гледаемост телевизия в същия часови интервал (19:58 – 20:58).




На финала на сезона настъпи и кулминацията за голямата кауза на „All Inclusive“, свързана с опазването на красивата българска природа. Още в началото на сериала, наред със смеха и забавленията, като важна сюжетна линия се разгърна екотемата за спасяването от застрояване на девствените плажове на родното Черноморие. В последния епизод на поредицата, който постигна рекорден за сезона аудиторен дял сред зрителите в активна възраст, именно тази обществено значима кауза обедини героите от различните поколения в сериала.
 
Над една трета от гледащите телевизия зрители в активна възраст проследиха незабравимото морско приключение на семействата Чобанови и Сиромашки от сериала „All Inclusive“. Според данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България аудиторният дял на NOVA по време на излъчване на сериала е с 31% по-висок от дела на съдържанието на конкурентната медия по същото време, а продукцията се нарежда сред най-успешните от портфолиото с български сериали на NOVA от 2016 година досега.


 
Над 1,8 милиона са видеогледанията на сериала в онлайн платформите на Нова Броудкастинг Груп, според данните на Google Analytics.