Още разкрития за новия бизнес на собственика на най-скъпата кола у нас

Ваньо Алексиев изкупува соларни паркове

Собственикът на най-скъпата кола  у нас Ваньо Алексиев ще пълни резервоари и с пари от слънцето, пише „Галерия”.

Транспортният бос, който наскоро се похвали с „Bugatti Chiron”, за 5 милиона лева, ударно изкупува соларни паркове. От няколко месеца е собственик и управител на „Агророуд” - фирма с договори за изкупуване на ток с електроразпределителните дружества. Тя е основана от Христо Бисеров и по-точно от синовете му Дамян и Ивайло.

Те са я продали на австрийско дружество, от което Ваньо Алексиев е придобива изцяло. Цената на сделката е тайна, но „Агророуд” има активи за десетки милиони и още толкова печалби от продажбата на зелена енергия. Тя беше една от най-мощните компании и преди Христо Бисеров да бъде обвинен в укриване на доходи и пране на пари.
 

 

Баровецът с „Бугати” за 5 млн. продава палата си в Драгалевци на космическа цена СНИМКИ


На 4 март Ваньо Алексиев е купил и друга голяма фирма за производство на ток от възобновяеми източници „Еко Уъркс”. Продава му я бизнесменът и бивш тв продуцент Димитър Станчев. Освен тези фирми Алексиев има и други, които изграждат соларни паркове, произвеждат зелен ток и го продават на ЕРП-тата. Иначе той е известен с транспортния си бизнес, от който има оборот поне по 100 милиона лева на година.

Наскоро премиерът Бойко Борисов прочете справка в социалната мрежа за луксозните коли и най-скъпи коли, които карат богатите българи. Колкото и да са луксозни и бързи другите автомобили,  "Бугати" е безспорен лидер  сред тях. Особено  това на Ваньо Алексиев. 

Звярът от модела „Широн” е най-бързата серийна кола, която се произвежда в света. Ускорява до 100 километра в час за 2,5 секунди, а след шестата лети с 200. На 13-тата вече фучи с 300. Максималната скорост е 380 км в час.

Според данни на производителя може да вдигне до 420, но с активиране на специален ключ. Мощността на двигателя е 1500 конски сили. С тези параметри Алексиев слага в малкия си джоб всички останали гъзари с ферарита, майбаси и други.