Преди 10 години потребител на микроблог прави откритие, което коренно променя интернет
Хаштагът е популярен начин за интернет потребителите да категоризират темите на разговор в социалните мрежи. Използването на символа # за създаване на въпросните хаштагове се свързва като една от основните функции на Twitter. Той всъщност е по идея на потребител на микроблога, отбелязва онлайн изданието BusinessInsider.
На 23 август 2007 г. Крис Месина предлага символа # да се използва за създаване на групи. По този начин потребителите в Twitter ще могат лесно да комуникират по сходни интереси.
how do you feel about using # (pound) for groups. As in #barcamp [msg]?
— ⌗ChrisMessina (@chrismessina) August 23, 2007
Потребителите обаче постепенно започват да използват хаштага не само за групи и интереси. Той се превръща в средство за споделяне на места, теми, новини, събития. Компаниите виждат потенциала на хаштага и за рекламни кампании.
Така хаштагът става едно от основните средства за комуникация в социалните мрежи. И ако през 2007 г. най-популярният хаштаг е бил използван само 9000 пъти, Twitter казва, че тази година най-популярният хаштаг вече е бил използван над 300 млн. пъти. Средно потребителите само на Twitter публикуват 125 млн. хаштага дневно.
Хората използват функцията за най-различни теми. Някои от тях са доста краткотрайни, но други се използват с години. След като стана много популярен в Twitter, други социални мрежи и чат приложения също го въведоха. Сега той по подразбиране се очаква от потребителите навсякъде, точно както емоджитата.
Източник: Вести.бг.
Последвайте ни
0 Коментара: