A1 с две отличия от престижните Employer Branding Awards 2019
През 2018 г. телекомът смени досегашния си бранд и стана А1. Освен смяна на логото и името, ребрандирането включваше и много промени и подобрения, касаещи услугите към клиентите и тяхното преживяване. Основна роля в успеха на ребрандирането имаха служителите, които свършиха изключителна работа в много кратки срокове и постигнаха забележителни резултати. Сред причините за тяхната ангажираност е цялостният проект за подобряването условията на работа на служителите, повишаване тяхната удовлетвореност от компанията като работодател и ангажирането им в процеса по трансформация. В резултат на това, А1 вече е сред най-разпознаваемите брандове в България, а клиентите могат да се възползват от много нови услуги и възможности, които да правят живота им в дигиталната ера по-приятен и лесен.
Непрекъснатото учене и развитие на служителите са сред водещите принципи на А1. Следвайки стратегия за осигуряване на повече възможности чрез нови технологии, А1 въведе нова дигитална програма за обучения, която да подпомогне служителите в развитието и повишаването на квалификацията им, като насърчи ученето и го направи достъпно по всяко време и от всяко устройство. Проектът е насочен към всички близо 4 000 служители на А1, като всички те имат достъп до онлайн обучителната платформа и курсовете в нея, което пести време и ресурси за А1 и служителите.
Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на бранда, за който работят. Основен фокус на конкурса са иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в HR.
Последвайте ни