А1 вече предоставя възможност на своите клиенти да подписват дигитално документи с помощта на мобилно приложение напълно безплатно. Това е възможно с услугата Един клик, която позволява лесно и бързо да се сключи договор с А1 чрез квалифициран електронен подпис (КЕП).

Нововъведението следва стратегията на А1 да предлага технологични решения, които отговарят на нуждите на хората в дигиталния свят и гарантират удобство, сигурност и спокойствие.
 
Новата услуга е достъпна с помощта на приложението Evrotrust и може да се ползва сигурно и удобно през смартфон или таблет. Електронният подпис от А1 пести време и усилия на клиентите, за които вече не е задължително да посетят физически магазин или да чакат куриер, за да подпишат договор на хартиено копие.
 
Избирайки електронен подпис от А1, клиентите на компанията стават важна част от мисията на А1 за отговорно отношение към околната среда с по-малко отсечени дървета и по-малко вредни емисии.
 
Как може да се използва услугата Един клик от А1:
 
  1. Инсталира се мобилното приложение Evrotrust, което е налично за Android и за iOS. Процесът на регистрация изисква идентификация и избор на парола за получаване на персонален квалифициран електронен подпис.
  2. След получаване на новия договор с А1 през приложението, клиентът разполага с 24 часа да се запознае подробно с него, преди да го подпише.
  3. След като се е запознал подробно с договора, клиентът единствено трябва да въведе своята парола за потвърждение, за да има електронно подписан договор.
  4. Клиентът получава дигитално копие от своя договор с А1, което се пази в приложението за период от 10 години и до което има достъп през целия период.
 
Електронният подпис от А1 се предлага при онлайн подновяване на договор за мобилна или фиксирана услуга, както и при поръчка на нова услуга за дома от А1. Това може да се осъществи през електронния магазин на компанията или при покупка по телефона. Услугата не е достъпна единствено при поръчка, която изисква доставка на устройство или SIM карта с куриер.