А1 получи сребърно отличие в категорията „Корпоративни комуникации” на престижните награди за постижения в маркетинга и рекламата – Effie. Признанието бе присъдено за комуникационната кампания по ребрандирането на А1 „Само поискай”.
 
През 2018 г., в контекста на силно конкурентен пазар на телекомуникационните услуги, телекомът трябваше да замени най-силният и разпознаваем бранд Мтел със непознатата за българите марка – А1 – без да загуби лидерските си позиции. Още след първите два месеца на кампанията А1 преизпълни предварителните цели, като новият бранд бе успешно наложен в съзнанието на хората. Според национално представително проучване на GFK, проведено през този период, 95% от българите знаят новото име на телекома. Въпреки промяната А1 остава предпочитан избор за потребителите по отношение на мобилните услуги.
 
А1 се ребрандира през месец май, след като 23 години беше позната на всички като Мтел. Новото име е само част от цялостния процес по промяна на компанията. Основната идея в него е, че А1 се вслушва все повече в мнението на клиентите, за да отговори на техните очаквания и прави живота им в дигиталната ера по-лесен и по-забавен. Ребрандирането позволи на компанията да гарантира по-високо качество на своята мрежа, да направи технологиите по-достъпни и лесни, и да осигури лоялно отношение и удобство на клиентите си.
 
A1 традиционно попада сред призьорите на наградите Effie. В последните три издания на конкурса компанията неизменно е сред финалистите в категория „Услуги”, където спечели една сребърна и една бронзова награда.
 
Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Вече почти 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.