А1 удължава кампанията за дигитална солидарност до края на извънредното положение в страната
За родителите на учениците, които сега разчитат на онлайн обучение, А1 осигурява безплатен трафик до платформата Уча.се до края на месец април.
А1 продължава да помага на своите клиенти да се справят с периода на социална изолация по време на пандемията от COVID-19 и удължава сроковете на обявените през март инициативи за дигитална солидарност. До края на извънредното положение у нас – 13 май, абонатите на Xplore TV и цифрова телевизия от А1 ще имат свободен достъп до 200+ ТВ канала. До 31 май А1 ще предоставя и еднократен бонус от 10 000 МВ мобилен интернет на максимална скорост при платена сметка през мобилното приложение Моят А1 или портала Моят А1 на A1.bg. Клиентите могат да разчитат на А1 за осигуряването на безплатен трафик до платформата Уча.се до 30 април.
Тези инициативи са част от кампанията за дигитална солидарност на компанията. Чрез нея А1 не само помага на клиентите със своите дигитални технологии, но и с директна финансова помощ за борбата с COVID-19. A1 дари 220 000 лв. на „Александровска“ болница за закупуване на дихателни апарати. Чрез още две големи дарителски кампании А1 активно подпомага и Министерството на здравеопазването. За всяко плащане през Моят А1 компанията превежда по 1 лев на специалната сметка на МЗ, а за всяко плащане през A1 Wallet – сума, равна на 1% от трансакцията.
А1 отново призовава своите клиенти да използват по-безопасните и лесни за употреба дигитални канали за самообслужване, за да намалят рисковете от заразяване. Въпреки това, по-голямата част от магазините на А1 продължават да работят при засилен контрол на спазване на предпазните мерки.
През мобилното приложение Моят А1 клиентите могат да управляват лесно услугите си. То е достъпно за устройства с Аndroid и iOS. За да плати през приложението, потребителят трябва да го инсталира на своя смартфон и да регистрира в него своите услуги. Приложението предлага и възможност за запазване на данните на банковата карта, както и за активиране на автоматично плащане всеки месец. В рамките на дигиталната солидарност, през Моят А1 компанията дава възможност клиентите да получат и еднократен бонус от 10 000 МВ при плащане на сметка до края на месец май.
Клиентите, които имат нужда от консултация с представител на А1, могат да се свържат и с видео обаждане. От 9:00 до 20:00 часа през делничните и от 10:00 до 18:00 часа в почивните дни специалисти на А1 са на линия, за да съдействат. При нужда от съдействие с технически проблем, от А1 препоръчват използването на онлайн услугата А1 Видео помощник.
*За клиентите на сателитна ТВ услуга каналите са над 120 поради технологични причини. Клиентите на аналогова ТВ, Xplore TV GO и бизнес ТВ не се включват в обхвата на кампанията.
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни услуги, собствена платформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на близо 5 милиона клиенти. През 2019 г. A1 България отчита приходи от 486,2 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 179,4 млн. евро.
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 25 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония (А1) и Сърбия (Vip mobile). Приходите на A1 Group за 2019 година са 4,57 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,56 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.
Последвайте ни