А1 стартира днес продажбите на дългоочаквания модел Motorola razr през електронния си магазин на цена 129,99 лeва на месец с план A1 ONE Unlimited 5XL. Клиентите, закупили своя нов смартфон онлайн на A1.bg в първите две седмици от доставките - между 16 и 30 април, ще получат безплатно 12 месечни премии по застраховка Моят телефон като комплимент. A1 e единственият телеком в България, който ще предлага Motorola razr.
 
Motorola razr е първият от много време смартфон със значително по-компактни размери, който комбинира технологията на сгъваемия дисплей с флип капак. Устройството е в класически черен цвят, а любителите на иновативните технологии ще останат впечатлени от дизайна на устройството, който има препратки към култовия Motorola Razr V3 от 2004 година.
 


Сгъваемите смартфони набират скорост, но Motorola razr се отличава с това, че прегъването е хоризонтално, което го прави доста компактен и удобен да се събере еднакво лесно в джоб или в чанта. Сгъваемият Flex View дисплей е с размер от 6,2 инча (15,75 см), като има и наличен втори външен Quick View дисплей, който позволява бърз преглед на основните функции, без да се налага отварянето на смартфона. Устройството има и солидна памет от 128 GB, в комбинация с 6 GB RAM.
 
Motorola razr залага изцяло на новия стандарт за SIM карти eSIM и не поддържа традиционна SIM карта. Това е още едно доказателство, че ерата на физическите SIM карти е към своя край. Неслучайно А1 започна своята eSIM услуга още през 2019 година, ставайки първият и за момента единствен оператор в България, който предлага новото поколение карти.
 


Устройството е с отлична основна камера и отделна селфи камера, но при необходимост селфита могат да се правят и с основната камера, тъй като при затворен капак изображението се показва на втория дисплей. Друга интересна функция е възможността за цветен акцент, при която потребителят може да избере цвят, който да запази, и така да придаде уникалност на кадъра, като направи останалата част от снимката черно-бяла.
 
 
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни услуги, собствена платформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на близо 5 милиона клиенти. През 2019 г. A1 България отчита приходи от 486,2 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 179,4 млн. евро.
 
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 25 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония (А1) и Сърбия (Vip mobile). Приходите на A1 Group за 2019 година са 4,57 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,56 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.