Да разчупиш клишето: Кой е кандидатът за кмет с най-нестандартна кампания?
Асен Ангелов продължава да бори опонентите си с хумор
Един от кандидатите за кмет на София, Асен Ангелов, продължава с нестандартната си предизборна кампания.
След като пусна предизборен клип, в който си говори със сова, а след това реши вместо да организира митинги, да става всяка сутрин в шест, за да обикаля из софийските квартали пеша и да набелязва проблемите, по чието разрешаване да работи като кмет, сега той предприе нов ход. А именно - разпространи и мемета, иронизиращи точно тези проблеми върху пощенски картички.
Само за един ден те имат вече стотици харесвания и споделения, но това не е изненадващо, защото по тях е изобразено именно това, което най-много дразни столичани. Например, проблемът с вечните ремонти и дупките по пътищата.
Ангелов изпраща първата си пощенска картичка от „Музея на ремонтите в София, уточнявайки, че това е постоянна експозиция, безкрайна изложба от създателите на „6 години Шишман“ и „Петицата невъзможна“. Втората пощенска картичка от поредицата е озаглавена : „Тук съм на кални бани в София“, а Ангелов с хумор отбелязва, че София е санаториум за политици на власт. Предстои да видим дали ще има продължение на картичките с пощенска марка „Защото не им пука“.
Дали, обаче, новото лице на политиката, Ангелов ще се справи с едни от вечните проблеми на София, ще може да се разбере едва, когато бъде избран за кмет. Той е и водач на листата за общински съветници на София с номер 11. Дотогава може поне да се забавляваме , благодарение на кампанията му, на това, което иначе ни дразни от години и на неуредиците в София, които много хора обещаха да поправят, но така и не го сториха.
Купуването и продаването на гласове е престъпление!
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук
Последвайте ни