ВиК дружествата предприемат мерки за ограничаване на разпространението на коронавируса у нас.

Преустановява се обходът на инкасатори по домовете за визуален отчет и се препоръчва изразходваните количества вода да бъдат отчитани дистанционно.

Където няма монтирани водомери с дистанционно отчитане, клиентите могат да подават самоотчет - чрез снимка на водомера, изпратена по електронен път, интернет страниците на ВиК операторите, по телефон, чрез SMS или със залепени бележки на вратите на жилищата си.

Където не е направен самоотчет, ВиК дружествата ще могат да заложат служебни резултати въз основа на предходен отчет или средномесечно потребление на абоната.

Препоръчва се заплащането на фактурираните количества да става безкасово - по интернет, чрез GSM или банкомат. Ако плащането се извършва на каса на ВиК оператора, трябва да се спазват редът и ограниченията, въведени за магазините за хранителни стоки и аптеките - с минимална дистанция от 1 м между посетителите и допускане на ограничен брой хора в помещенията.

Контактите за самоотчет към ВиК дружествата в страната са следните:

"ВиК" ЕАД БУРГАС:

Потребителите без измервателни уреди за дистанционен отчет, могат да предоставят показанията за самоотчет след регистрация на сайта vik-burgas.com или по e-mail на [email protected]

Абонатите могат да използват следните начини за подаване на документи:

Онлайн услугите за подаване на заявления чрез използване на квалифициран електронен подпис https://www.vik-burgas.com/page/90-e-uslugi

Сканирани подписани на email на [email protected]
Изпратени по пощата или доставени с куриер на адрес: гр. Бургас, кв. "Победа", ул. Ген. Владимир Вазов" №3

"ВиК" ЕООД - БЛАГОЕВГРАД:

Самоотчет с данни за титуляр, абонатен номер и показания може да бъде подаван на тел.: 073/519861, 073/519862 или чрез e-mail на:

РП Благоевград: [email protected]
РП Разлог: [email protected]
РП Гоце Делчев: [email protected]
РП Струма: [email protected]

Показанията може да бъдат изнесени до входната врата на съответния апартамент, като се вземе предвид графикът на отчитане, публикуван на vikblgd.com/ секция "Услуги", подсекция "Продажби и инкасо"

"ВиК - ВАРНА" ООД:

Потребителите могат да подават данни за самоотчет чрез:
Телефон
Електронен път - чрез сайта на ВиК оператора
Viber и други мобилни приложения
SMS
За повече информация: https://vikvarna.com/

"ВиК - ВИДИН" ЕООД:

Данните за показанията на водомерите могат да бъдат декларирани на гише "Информация" във "В и К - Видин" ЕООД, на mail [email protected]или [email protected], на следните телефони 094/988066, 094/988053 и 094/601099.
Задълженията се заплащат в касите на Дружеството на ул. "ШИРОКА" 18 всеки работен ден от 08.00 часа до 18.00 часа, в касите на Easypay и "Български пощи" или чрез системите на e-pay.

"ВиК ЙОВКОВЦИ" ООД - ВЕЛИКО ТЪРНОВО:

Самоотчетът може да бъде направен:
- на телефони: 062618123, 062618135, 062618160, 062618102;

- По електронен път - [email protected]

- Чрез Viber и други мобилни приложения;

- Чрез SMS

"ВиК" ООД ВРАЦА:

Потребителите могат да направят самоотчет, като попълнят формата за самоотчет на интернет страницата на дружеството.
Телефон за информация, на който потребителите могат да звънят в делнични дни от 08:00 до 17:00 часа /до 29.03.2020 г./

ТЕЛ.: 092/ 669810, 0882516244

Информация и сигнали на граждани ще се приемат също и на интернет страницата на "ВиК" ООД гр. Враца в раздел "Контакти"
За заявка на услуга да се изпращат писма до адрес: гр. Враца, ул. "Алеко Константинов" №2 за "ВиК" ООД гр. Враца, като се попълни заявление за съответната услуга, което може да бъде намерено в интернет страницата в раздел "Документи и формуляри" и се приложи документ за платена такса за съответната услуга.

"ВиК" ООД - ГАБРОВО:

Самоотчет се подава чрез:

- снимка на водомера, изпратена чрез електронна поща;

- по телефон, чрез СМС;

- със залепени бележки на вратите на жилищата

Още информация на: https://www.vik-gabrovo.com/

"ВиК" ООД - ДИМИТРОВГРАД:

Потребителите могат да подават данни от водомерите си по дата на отчет на инкасаторите
Самоотчетът с точен адрес и партида може да бъде подаден:
На телефон 0391/97001 или на служебния телефон на инкасатора
На e-mail: [email protected]

"ВиК" ООД - ИСПЕРИХ:

За самоотчет:

Отдел "Инкасо": 08431 2375; 08431 2624

Повече информация на: https://vikisperih.com/ и денонощен телефон 08431 36 37

"ВиК" ООД - РУСЕ:

Самоотчитане

Информация за потреблението може да бъде изпращана, като се използва раздел "Самоотчитане на водомер" на
www.vik-ruse.com/domakinstva/samootchitane

Показанията могат да бъдат подавани всеки работен ден от 08:00 до 17:00 часа на следните телефони: 082/501 563, 082 501 573, 082 501 559 и 082 501 560

Проверка на сметки на домакинствата може да бъде извършена на следния адрес: www.vik-ruse.com/domakinstva/prowerka-na-smetki
Проверка на сметки на фирми може да бъдат извършвани на следния адрес: www.vik-ruse.com/firmi/prowerka-na-smetki
Дистанционно плащане на сметки

Електронна фактура
Имате възможност да получавате своята фактура на посочен от Вас електронен адрес, като "ВиК" - Русе се ангажира да я достави до 24 часа от издаването й. За повече информация: www.vik-ruse.com/elektronna-faktura

Онлайн смяна на партида на физически лица

Може да подадете електронно заявление за смяна на партида, като посетите www.vik-ruse.com/domakinstva/onlayn-smyana-na-partida

Въпроси, жалби и оплаквания

За да изпращате своите въпроси, жалби и оплаквания, е необходимо да използвате предназначения за това електронен формуляр в раздел "Често задавани въпроси" на уебсайта ни, достъпен на адрес: https://www.vik-ruse.com/vaprosi. Писмени запитвания до дружеството следва да се изпращат на адрес: гр. Русе, 7000, ул. "Добруджа" № 6.

Проектиране, съгласуване на инвестиционни проекти и присъединяване към ВиК мрежата

Може да получите информация за документите, които е необходимо да подадете, като изпратите запитване на [email protected] или като се обадите на тел. 082/501 510. Запитвания, отправени по телефона, се приемат всеки делничен ден от 9:30 до 12:00 часа.

За да получите обща информация за дружеството, посетете уебсайта www.vik-ruse.com или се обадете на тел. 082/501 560.
Информация за аварии и планови ремонтни дейности може да получите на адрес: https://www.vik-ruse.com/Index.aspx.
За да подадете сигнал за повреда, посетете https://www.vik-ruse.com/saobshti-za-povreda или се обадете на тел. 082/820 182 и 0800 20 522.

"ВиК" ООД - КЪРДЖАЛИ:

Потребителите да подават данни за самоотчет:
По телефон
По електронен път - чрез сайта на ВиК-оператора www.vik-kardzhali.com
Чрез Viber и други мобилни приложения
Чрез SMS

"ВиК" АД - ЛОВЕЧ:

Телефони за връзка за спешни случаи:
ПП Ловеч - 0889404166 ПП Тетевен - 0889404161 ПП Луковит - 0889404181 ПП Ябланица - 0889404167, 0889404165 ПП Угърчин - 0889404118 ПП Летница - 0878367575 ПП Априлци - 0889404163
Потребителите да поставят показанията на водомерите на входната врата на жилището или блока. За целта на входовете на блока ще бъдат разлепени графици за самоотчет, в които да бъдат вписани показанията.
Потребителите могат да съобщят показанията на водомерите си или да го изпратят чрез SMS в рамките на работното време от 08:00 до 17:00 часа на следните телефони:

ПП Ловеч: 068 651110, 0885 574657, 0877 423933 ПП Тетевен: 0889 404161 ПП Луковит : 0889 404181 ПП Ябланица: 0889 404167 ПП Угърчин : 0889 404118 ПП Летница : 0878 367575 ПП Априлци : 0889 404163

За самоотчет може да бъде ползвана и формата от сайта "Обратна връзка/Самоотчет" или директно на е-мейл: [email protected]
Повече информация на https://wss-lovech.bg/ и e-mail: [email protected]

"КЮСТЕНДИЛСКА ВОДА" ЕООД - КЮСТЕНДИЛ:

Гражданите могат да изберат как да съобщават данните си за потреблението на вода:
по телефон на инкасатор
показанията да бъдат изнесени до входната врата на съответния апартамент или къща
подаване на показанията по имейл [email protected], като задължително бъдат упоменати: титуляр, абонатен номер, показание и дата на отчитане

"ВиК" ООД - МОНТАНА:

Самоотчет със снимка може да бъде изпратен на:
Viber: 0889465402
Е-mail: [email protected]
Сигнал на телефони: 096383255 и 096383256
Информация може да бъде получавана всеки работен ден от 08:00 до 17:00 часа на телефони: 096383255, 096383256, 0887572410 и 0885672465

"Водоснабдяване и канализационни услуги" ЕООД - ПАЗАРДЖИК:

Самоотчет:
на имейл на дружеството - [email protected], като посочите име на абоната, абонатен номер, номер на измервателен уред и показание.
на телефони на дружеството - 034/987 120, 034/444 340 или на телефона на Вашия инкасатор, който може да намерите в сайта на дружеството в раздел "График на отчитане".

"ВиК" ООД - ПЕРНИК:

Може да предоставите показанията на водомерите си на своите инкасатори по телефон, чрез SMS или на телефоните по райони в рамките на работното време на дружеството 8.00 - 16.30 ч., като се спазва следния период за отчет:
От 1-во до 10-то число на месеца ще се приемат показания на водомера за градовете
От 10-то до 20-то число на месеца ще се приемат показания на водомера за селата
o ВиК Перник - 076649812, 076649848, 076649849, 076649839
o Район Мошино - 076670403 до 12 ч.
o Район Църква - 076670532
o Район Батановци - 0882966626
o Район Радомир - 077780050
o Район Земен - 0882966635
o Район Брезник - 077512168
o Район Трън - 077312287
Запитвания могат да се отправят на имейл: [email protected]

"ВиК" ЕООД - ПЛЕВЕН:

Показанията на водомерите /топла и студена вода/ да се поставят на входната врата на жилището или блока;
Извършване на самоотчет :
на сайта на "ВиК" ЕООД- Плевен: vik-pleven.com
е-mail: [email protected][email protected]
на моб. телефон: 0882 445819- от 8:00 ч. до 16:30ч., всеки работен ден;
на телефон: 070010201; 064/ 889868; 064/ 889865- от 7,30ч. до 17,45ч., всеки работен ден;
на телефон: 064/ 889812; 064/ 889810, от 8:00ч. до 16:30ч., всеки работен ден.
чрез писмено съобщение на данните /SMS/. Телефоните, на които може да се изпраща SMSс данните от самоотчета са: 0885 199 419; 0896 453 410. Самоотчетът трябва да съдържа: -Адрес; -Име на титуляра; -Показание студен водомер; -Показание топъл водомер; -По възможност, партиден или абонатен номер и телефон за връзка.
За графика за самоотчет ще бъдете информирани със съобщение, поставено на входа на блока.
Допълнителна информация относно графика за отчитане на водомерите можете да получите на телефон: 064/ 889812, в рамките на работното време от 8:00 до 16:30 часа.

"ВиК" ЕООД - ПЛОВДИВ:

Потребителите на услугите могат да заплащат задълженията си като се възползват от всички обявени начини за плащане чрез касите на дружеството, пощенските клонове, банкови плащания, ePay, Transcard и FastPay.
За допълнителна информация и справки се обръщайте към контактния център на дружеството на телефон 032/ 605 660.

"Водоснабдяване Дунав" ЕООД - РАЗГРАД:

Препоръчва на своите клиенти отчетите на водомерите временно да се извършват по един от следните начини:
Показанията на водомерите да се поставят на входната врата на жилището (или входа), съгласно публикуваните на интернет страницата на дружеството графици за отчет - за клиенти в режим на етажна собственост;
Самоотчет на следните телефони и имейли на дружеството:
084/61 10 54 - център за обслужване на клиенти;
0882/997 032 - център за обслужване на клиенти;
0882/009 817 - център за обслужване на клиенти;
0888/147 500 - телефонен център;
[email protected][email protected]

"ВиК" ООД - СИЛИСТРА:

При липса на водомери с дистанционно отчитане показанията да бъдат изпратени, с посочен абонатен номер чрез:
Email: [email protected]
ТЕЛЕФОН: 0882 884 108
на входа на жилищния блок по графика на съответния инкасатор
"ВиК-СЛИВЕН" ООД:
Самоотчетът може да бъде:
На телефони: 044662897; 044662825; 044624188;
По електронен път - чрез сайта на ВиК-оператора;
Чрез електронна поща - [email protected], [email protected]

"ВиК" ЕООД - СМОЛЯН:

Може да подадете показанията за изразходеното количество вода на e-mail: [email protected][email protected] или на телефон 0301/6-25-53, като посочите клиентски номер и местоположението на водомерите /кухня, баня/.

"ВиК" ЕООД - СОФИЯ:

https://www.viksofbg.com
Самоотчетът може да бъде:
- По телефон - 0876419870
- По електронен път - чрез сайта на ВиК оператора
Дружеството ще приема и разглежда жалби, сигнали, заявления и предложения изпратени на имейл: [email protected]
За въпроси, касаещи подаване на заявления за издаване на изходни данни, съгласуване на проекти, издаване на становища и за съгласуване на ПУП-ове, клиентите могат да се свързват със следните телефони: 0876423562, 0876419639, 0876423489, както и на имейл: [email protected]
Клиентите могат да се обръщат към телефон 02/8130066 за аварии и планови ремонтни дейности, да използват онлайн - заявките за услуги през сайта на дружеството и известните електронни канали за комуникация.

"ВиК" ЕООД - СТАРА ЗАГОРА:

Запитвания, молби, жалби и заявления се подават чрез контактната форма на интернет страницата на дружеството или на тел. 0800 40 130
Повече информация на https://wik-stz.com/bg/

"ВиК" ООД - ТЪРГОВИЩЕ:

Данните от водомерите се подава по предварително утвърдения график и дата на отчета от инкасаторите
Потребителите сами могат да подават информация за изразходваната от тях вода по няколко начина:
по телефон на 0601/6-12-54 и GSM 0893387061
чрез сайта на дружеството
чрез Viber и други мобилни приложения
чрез SMS
За самоотчет на водомера моля подавайте данни на: [email protected], като изписвате на тема/subject абонатния си номер от предходна фактура или точен адрес и име на абонат.

"ВиК" ЕООД - ХАСКОВО:

Всички потребители, на които не са монтирани измервателни уреди /водомери/ за дистанционен отчет, могат да изнасят данните за месечните показания извън жилищата си
Създадена е възможност за предоставяне на показанията на посочените телефони, сайта на дружеството или имейл адреси както следва: тел. 038/501627 и 038/501628, имейл: [email protected]

"ВиК - ШУМЕН" ООД:

Приема предоставяне на показания на водомерите чрез изнасяне на данните на лист на входните врати на етажната собственост за индивидуалните водомери, на показания на общите водомери на сградите, на показания на водомерите на самостоятелните обекти, както и чрез SMS или съобщения по Viber на телефоните на инкасаторите, информация за които може да получите от уведомителните съобщения за инкасиране, поставени на входа на обектите.
При предоставяне на показанията посочвайте адрес на обекта, титуляр на партидата, абонатен номер, телефон за връзка, дата на отчет

"ВиК" ЕООД - ЯМБОЛ:

Информация за самоотчет се подава на сайта на дружеството https://www.vik-yambol.com/, на имейл или на телефонния номер на инкасатора
Абонатите, които са си предоставили телефонните номера за връзка ще бъдат потърсени за самоотчет
Поради постъпили сигнали за лица, представящи се за новоназначени инкасатори към дружеството, уведомяваме своите абонати, че заплащането на дължими суми за консумирана питейна и отведена канална вода се извършва единствено и само в :
Паричен салон при Централно управление в гр.Ямбол, ул. "Д-р Петър Брънеков" №20
Клоновете на пощенските станции в градовете и селата на територията на Ямболска област
Паричните салони на "Изипей"
По интернет - системата "И-пей"
През банкомат
По мобилен телефон
По банков път