Подобно на всички авиокомпании днес, Wizz Air е изправена пред екстремни технически предизвикателства, свързани с прекъсването на глобалните ИТ системи на трета страна. Клиентите на Wizz Air може да изпитат смущения, свързани с временно недостъпни услуги в уебсайта и в мобилното приложение.

В момента не са налични следните онлайн услуги:
• уебсайт и мобилно приложение на Wizz Air;
• резервационна система;
• система за онлайн чекиране и показване на бордна карта;
• кол центрове – нови резервации и промени в съществуващи.

Светът спря: Ryanair отменя полети заради срива, изгоряха куп българи

По време на прекъсването се предлага безплатно чекиране на летището.

Поради това Wizz Air съветва пътниците да пристигнат на летището поне 3 часа преди планирания час на излитане, за да имат достатъчно време за чекиране, преминаване през проверка за сигурност и други специфични за летището процедури.

Паника: Масов срив в IT мрежата по света спря банките и полетите! Патят милиони хора

Wizz Air благодари за всички клиенти за разбирането, докато се справя с последиците от прекъсването на глобалните ИТ системи.

Екипът на авиокомпанията подчертава, че прави всичко възможно, за да сведе до минимум смущенията за пътниците.

БЛИЦ припомня, че по-рано днес и Ryanair предупреди за проблеми при предоставянето на услуги. Компанията дори отмени полет от Берлин до София. 

Заради международния срив системите на различни банкови, авиационни и дори влакови фирми изпитват затруднения. Засегнатите са милиони. 

ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ!