Попълнете търсена ключова дума или фраза

Лидерска позиция и ръст за NOVA през ноември

https://blitz.bg/obshtestvo/liderska-pozitsiya-i-rst-za-nova-prez-noemvri_news712644.html Blitz.bg

Новините и актуалните предавания на медията са изборът на зрителите в активна възраст в България

София, България 02 Дек. 2019, 15:51 1181 прочита 0 коментара

NOVA се радва на все по-голям зрителски интерес през есенния телевизионен сезон, както по отношение на развлекателните формати, така и към новини и актуални предавания. Аудиторният дял на медията продължи да се покачва и през изминалия месец спрямо предходните два.


От началото на сезона (6 - 30 септември) до  края на ноември аудиторният дял на NOVA сред зрителската аудитория в активна възраст (18-49 г.) е нараснал с над 12%. В същото време делът на втората по гледаемост телевизия през ноември спада с 5%, а предимството на NOVA е 20% средно за целия ден.

Данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere Bulgaria регистрират и 3% ръст на NOVA спрямо ноември 2018, докато основният конкурент търпи загуба от 10% в аудиторния си дял сред активните зрители на възраст 18-49 години.

За категоричния успех на медията, която продължава да инвестира в качествено, ново и разнообразно програмно съдържание, свидетелстват резултатите на ключовите праймтайм продукции. Българските сериали в есенното портфолио на NOVA са потвърждение на дългосрочния ангажимент на медията да подкрепя родното филмопроизводство.

Осмият сезон на „Откраднат живот: Кръвни връзки“ оправдава зрителското доверие и през ноември постига близо 31% аудиторен дял сред зрителите в активна възраст и преднина от 20% спрямо турския сериал по bTV.

Над 27% от същата аудиторна група е предпочела „Пътят на честта“. Новата българска поредица в телевизионния ефир е с най-висок аудиторен дял по това време – с 36% повече спрямо дела на втората по гледаемост телевизия.

Неизменно присъствие в програмата на NOVA имат и развлекателните предавания. От понеделник до петък телевизията прави зрителите свидетели на риалити формата „Игри на волята“, който събира 27,3% от зрителите в активна възраст, гледащи телевизия, с преднина от 3% спрямо bTV по това време.

NOVA се грижи за доброто настроение на своята аудитория и в съботния ден, когато над 25% от зрителите в активна възраст наблюдават свалянето на поредната маска в шоуто и разкриването на мистерията коя известна личност е скрита под нея.

Впечатляващ е интересът на онлайн зрителите към праймтайм продукциите. С най-много видеогледания – над 6 млн., в онлайн платформите на Нова Броудкастинг Груп е „Пътят на честта“. Над 5 млн. са регистрираните видеогледания на „Игри на волята“, 4,8 млн. на сериала „Откраднат живот“, а повече от 1,7 млн. видеогледания има „Маскираният певец“.

Освен със силно развлекателно съдържание, през месеца NOVA регистрира отчетлив интерес към новините и актуалните предавания. Средният аудиторен дял за всички емисии сред зрителите в активна възраст през месеца е с 25% по-голям от емисиите на втората по гледаемост телевизия.

Централната емисия на NOVA е предпочетена от над една трета от тази аудиторна група, което е с 19% повече от дела на централната емисия на bTV.

В същото време данните показват, че централната емисия на NOVA е повишила дела си с 9% спрямо същия период предходната година, а втората по гледаемост телевизия отчита пропорционален спад. Сутрешните блокове „Здравей, България“ и „Събуди се“, както и следобедните коментарни студиа „Плюс минус.

Коментарът след новините“ и „Неделята на NOVA” също продължават да привличат повече активна зрителска аудитория  в сравнение със съдържанието на втората по гледаемост телевизия по същото време.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам