25 годишният юбилей на най-продаваната майонеза в България бе увенчан с място и в „Книгата на Рекордите на Гинес”.

Екипът на „Краси” успя да напълни гигантска кофичка, с повече от 200 кг майонеза на специална церемония в зала „Ларго”, пред съдия Ана Орфорд от Гинес. Кофичката, точно 1 000 пъти по-голяма от оригинала, събра 221,4 кг.

За първи път в света производител на майонеза прави подобно постижение, това е успех не просто за един доказан продукт, а и за България каза г-жа Орфорд от Гинес.

Тя похвали организацията на това сложно събитие и подчерта, че са спазени изключително 
високите стандарти на Гинес при опити за рекордни постижения в цял свят. Г-жа Орфорд подчерта, че „Краси” е топ продукт, който заслужава висока оценка.

През отиващата си 2019 година „Краси” получи и най-ценната награда, тази на потребителите.

За 5 поредна година тя бе посочена за „Любима марка” в единствената потребителска класация у нас. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към даден бранд в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат, биха ни липсвали. „Любимите марки“ се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

В края на ноември „Краси” бе посочена от глобалната организация Superbrands като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар

Поради тази причина марката бе включена в известната Библията на брандинга, представяща съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната.

Изданието разказва за четвъртвековното съществуване на Фабрика за майонеза „Краси”, за постигнатите успехи, за социалноотговорните каузи на компанията, за пътя, по който „Краси” се превръща в продукт разпознаваем, емблематичен и любим на българския потребител.