Авиокомпанията, причинила неудобство на пътниците си, излезе с официална позиция, след като 10 души се барикадираха в самолет. 

"Wizz Air искрено се извинява за закъснението и причиненото неудобство на пътниците на полет W6 4432 от Абу Даби до София на 25 май и потвърждава, че пътниците могат да подадат заявление за обезщетение на официалния уебсайт на Wizz Air, което ще бъде оценено и обработено спрямо приложимия Европейски регламент", посочват от компанията.

Българка от барикадиралите се в самолет пътници на летище Варна с покъртителни разкрития за случилото се ВИДЕО
 
"Авиокомпанията прави всичко възможно, за да сведе до минимум неочакваните промени в полетния си график и да транспортира пътниците до желаната дестинация възможно най-скоро, като основен приоритет за Wizz Air остава безопасността на пътниците, екипажа и самолета", добавят от Wizz Air.

Припомняме, че в петък сутринта около 10 български граждани се барикадирали в самолет, който вместо на летище София, кацнал във Варна. Сагата започнала още в Абу Даби, откъдето самолетът излетял с близо 3 часа закъснение. 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук