„Пещерска“ ракия жени три двойки
Популярната марка ще финансира три сватби с по 5000 лв.
Близо три четвърти от всички регистрирани бракове (21 463) са сред населението в градовете. Най-много са сватбите в София през 2018 година, следвани от Пловдив и Варна. Една от основните пречки за отпразнуване на сватбата обаче остава финансова. Затова за четвърта поредна година най-популярната марка българска ракия „Пещерска“ организира конкурса „Просто кажи „Да“.
В него три двойки ще получат по 5000 лв., за да отпразнуват брака си с тържество. Освен това марката ще осигури видео и фото заснемане и напитки за гостите на празника. Желаещите трябва да планират брака си между 26-ти август 2019 – 31-ви декември 2019 и да изпратят кратко описание на сватбата си и своята любовна история на уебстраницата www.justsayyes.bg.
Кандидатурите се приемат до 18 август. На сайта могат да се регистрират и “сватбари“ - хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят кампанията, да подкрепят някоя от кандидатстващите двойки и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от сватбарите ще получават бутилка „Пещерска“.
За първи път откакто се провежда конкурса „Просто кажи ДА“, организаторите ще акцентират върху това, че „има живот след брака“. Те представят специални интервюта с две от двойките-победители в предходните издания на конкурса, които споделят емоциите от сватбения ден и живота си след това. Историята на една от двойките победители може да видите тук.
В предходните три издания на инициативата бяха регистрирани общо 1914 сватбарски двойки. Статистиката на подадените истории от миналата година показа, че любовта онлайн не е мираж и все повече хора намират половинките си именно през социални мрежи или приложния за запознанство.
Друга интересна тенденция е, че все повече са двойките, които искат да се оженят след като са обвързани дългогодишно с партньорите си. Мечтата за сватба споделят много двойки, които са заедно от 5, 10 и дори 15 години; такива с едно, две и три деца.
„Вярваме в българското семейството и именно желанието да запазим семейните традиции ни мотивира да застанем за поредна година зад каузата за повече сватби.
Данните и на националната статистика, а и големият интерес към инициативата в предните две години показват, че има много двойки, които искат да спазят традициите и да отпразнуват създаването на семейство с голямо тържество, но срещат финансови затруднения да го направят.”, коментираха от компанията-производител VP Brands International.
Последвайте ни