Почти всички правим тази грешка, а тя вреди на здравето

Мащабно изследване показва, че хората, които пропускат сутрешното хранене, се лишават от фолиева киселина, калций, желязо и витамините В2, В3, С и D

https://blitz.bg/zdraveopazvane/pochti-vsichki-pravim-tazi-greshka-a-tya-vredi-na-zdraveto_news824144.html Blitz.bg
Пропускането на сутрешната закуска лишава организма от важни хранителни вещества и може да бъде опасно, пише Бюлетинът на дружеството за здравословно хранене в САЩ, като цитира учени от университета на Охайо.

7 храни, които успешно заместват лекарствата

Мащабно изследване показва, че хората, които пропускат сутрешното хранене, се лишават от фолиева киселина, калций, желязо и витамините В2, В3, С и D, пише "Труд".

В проучването са взели участие 30 889 американци на възраст над 19 години. Те е трябвало да си водят стриктно дневник за храната, която приемат. Отбелязвали също и времето, в което се хранят.

Оказало се, че от сутрешната закуска се лишават 15,2% или 4 924 души.

Шест опасни вида яйца, които могат да навредят повече, отколкото отрова

На базата на получените данни учените изчислили и приблизителните количества на хранителни вещества, които участниците консумират.

Учените от университета на Охайо стигат до извода, че доброволците, които пропускат закуската, лишават организма си от доста полезни вещества.

Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.
Коментирай