Предозиране: Мениджърка в Nexo, дарила 20К на ДБ, спами мрежата! Разкостиха я

Фейсбук потребители в групата DevBG засипаха публикацията с критики за твърде агресивна реклама на компанията и предупреждения, че ще настроят всички срещу себе си

Фейсбук потребители в групата DevBG засипаха публикацията с критики за твърде агресивна реклама на компанията и предупреждения, че ще настроят всички срещу себе си.

Елеонор Топалова, една от дарилите 20К на "Демократична България" (ДБ) и бранд мениджър в Nexo, стана обект на подигравки в популярна онлайн страница.

Фейсбук групата, която тя решава да спами със „7 въпроса за Иван Гешев“ –  DevBG e отворена общност за български девелопъри, работещи с разнообразни езици за програмиране. Там обаче набързо обясниха на Топалова, че Иван Гешев не членува при тях, така че могат да задават въпросите си другаде и да се оправят в съда.

В описанието на групата е подчертано, че няма никаква връзка с конкретна компания, а участниците са близо 50 хиляди, уточнява Tribune.bg.

Активен под поста е и друг потребител на заплата в компанията – Николай Георгиев, който иначе „слабо се интересувал от политика“. Според версията му даренията за ДБ са „основната причина за бумащината изсипана върху Nexo от българските политици“.

„Защото сме им неудобни, защото някой подкрепя друга политическа партия. А знаеш ли че всъщност е законно да даряваш пари на политически партии? Представяш ли си? Само дето на някои хора им е неудобно това и се опитват да те очернят за него. Обаче няма да се получи“, заканва се той.

„Знам много добре, нямам нищо против въпросната политическата партия. Но не обичам двойни стандарти. 199 999 лева дарени на равни вноски от яйчарки (айде служителките в маркетинг отдела). Не е съмнително изобщо, не. Падам от Марс“, отговаря друг потребител.

„Компанията плаща нормални заплати за европейския съюз за разлика от всички други сектори в България, всеки да си ги прави каквото си иска“, хвали се Георгиев по повод спонтанното решение на 10 служители в един ден да внесат по 20 хил. лв. за ДБ. Други участници в групата обаче му обясняват, че не е възпитано да демонстрира каква голяма заплата взима.

Следват нови твърдения от служителя как от Nexo ще си търсят правата в съда заради „безмозъчния рейд“ в офисите им.

„Ми търсете си ги, кво ме занимавате. That was the whole point“, отговаря друг член на групата.

Ето част от останалите коментари:

„Каква е тази медийна пропаганда от страна на Нексо? То не са реклами в youtube, то не са групи, започвате да писвате. Имам чувството, че искате и в леглото да ми влезете! Рискувате да ви намразят всички.“

„Отчаяни мошеници!“

„Може ли Нексо да отговорят защо даряват 200 000 лв. на „Да, България“ и вярно ли е, че в замяна получават лобиране в Европейския парламент от жената на Хр.Иванов?

„И те като Гешев, политически дивиденти с публични разпри. Нали щяха да съдят за милиарди. Да почват.“

„Само дето българското общество е доста особено и ПР кампаниите обикновено имат обратен ефект. С целия тоя напън от тяхна страна, ставам все по-мнителен към дейността им и невинността им.“

„Доста академичен стил се ползва в този въпросник. Еталон за официално обръщение. Истински епистоларен дуел. Загатва за високия етичен и морален стандарт в управлението на фирмата (или най-малкото в маркетинг отдела). Sorry, ама мяза на негодуванията на някой от пубер, дето са му резнали джобните.“

„Що не задаваха въпроси на Летиша Джеймс, която ги изхвърли от САЩ? Вие знаете дали има доказателства или не? Участвате в разследването?

„Иска им се на Нексо да се внуши на хората, че е заради някакви дарения, но уви не е. За измами е за милиони е. Нексо са измамници и е хубаво, че много хора почват да го разбират.“

„Вие като служители на Нексо сте тези, които спамят групата. Имам доста по-приятни занимания в свободното време от това да правя рисърч за фирма и бизнес, които грам не ме интересуват, поне на този етап от живота. Но от опит знам, че който много лае, обикновено има някаква вина. Има съд, след като му дойде времето, ако една от двете страни не е съгласна с решението му, има международен съд“

Изключително агресивната онлайн кампания на Nexo в последните три дни изглежда вместо да лъска имиджа на компанията, вбесява потребителите на интернет в България.

В Youtube видеото им е пуснато повече от милион пъти за 2 дни и всички са принудени да го гледат многократно, което говори за това, че няма зададено frequency и целият инвентар се изкупува на изключително висок bid.

 

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук