Респект! Цяла България говори за тези клиенти и служители от търговска верига в Дупница
Служители заявиха, че са изпълнили задълженията си и направеното не е нещо необичайно
Клиенти и служители в голяма търговска верига в Дупница дадоха истински пример за човещина. Във вторник вечерта работещата в информационния център на магазина Дарина Джаджарова и клиенти спасяват момченце на година и осем месеца, задавило се с бонбон.
Трогателният случай придоби известност след публикация в социалните мрежи „Сърдечно благодаря на персонала в „Кауфланд“. За светкавичната бърза и адекватна реакция. За това, че запазиха самообладание и реагираха професионално! Бог да благослови жената от „Информация“.
Тя преди малко буквално спаси един човешки живот ! Аз дори за името й не успях да попитам от целия този адреналин. Такива достойни Хора има сред нас! Благодаря на всички, които се притекоха на помощ!
Благодаря и на Бог за силите, които ни даде! Ние направихме всичко по силите ни, всичко възможно за да може детенцето да диша отново. Слава на Бога, че тази жена обърна внимание на ситуацията, в която детенцето се задушаваше.
При оказването на неотложна помощ жената се преби на плочките, но се държа мъжки през цялото време!
Моля ръководството на магазина да помисли за цялата смяна и най-вече на тази достойна жена. И най-малкото да знае, че си имат едни достойни служители. Поклон пред тази жена. Всичко ние заедно сторихме едно добро дело! Никога не отказвайте възможността да сторите добро когато Бог ви го дава в ръцете!“, написа Йордан Йорданов.
Пред репортер на „Вяра“ служителката и нейни колеги подчертали, че са изпълнили задълженията си и направеното не е нещо необичайно.
„Важното е, че помогнахме на детенцето. Направих това, което трябваше. Няма как да подминем нещо, което виждаме. Видяхме, че става нещо лошо и неприятно за всички. Не съм само аз, имаше още едно момче, което де факто направи всичко. То е клиент, аз бях с него в момента, видяхме детенцето и направихме това, което беше необходимо.
Аз трябваше да повикам за помощ – нещо, което ми е задължение, през това време момчето бе успяло да бръкне в устата на детето и да му помогне, за да може да диша. То се бе задавило с бонбон“, каза в отговор на наши въпроси Дарина Джаджарова. Изключително скромна, служителката и отказа да бъде снимана и да разкаже за себе си.
„Ние сме задължени да помагаме на хората, когато тук се случи нещо“, допълни друга работеща в търговския обект.
Последвайте ни
4 Коментара: