Семейство от Севлиево замина на мечтаната почивка в Гърция и съжали жестоко
Когато пристигнали, се оказало, че резервацията им е отменена, а алтернативата, която им предложили, била с много по-лошо качество
Когато пристигнали в града, се оказало, че резервацията им е отменена, а алтернативата, която им предложили, била с много по-лошо качество.
Спокойна почивка или приключение с отказана резервация в последния момент. Напоследък все повече са хората, на които плановете им се провалят, въпреки че са платили предварително, за да си подсигурят спокойствието.
В такава неприятна ситуация попадат Христофор и Ренета.
„Бяхме резервирали месец по-рано, за да сме спокойни и да можем да отидем на мястото, където сме решили, че ще почиваме. Заплатихме си предварително почивката, обадихме се предварително преди да пристигнем в Афитос на хотелиера, каза че всичко е наред и ни очаква”, разказва Ренета Петрова пред Нова телевизия.
Оказва се, че резервацията им е отменена, а неприятната новина разбират, чак когато пристигат в града.
„Пристигаме в Афитос и в 12 часа ни казва да изчакаме на една бензиностанция. След това ни каза да го последваме и ни заведе в една вила, която въобще не се намира в Афитос. Тя е по-скоро между Афитос и Политея”, спомня си Ренета.
Вместо в хотел на метри от морето те са настанени в друг с условия - далеч неотговарящи на изискванията на семейството. Хотелиерът ги уверявал, че нямал места, но мястото, където ги настанява ще им хареса.
Според собственика на хотела, не е било възможно семейството да бъде настанено в стаите, за които са платили. Той заяви, че качеството на стаите, където са настанени, е по-добро, отколкото мястото, което запазили първоначално.
От платформата за резервации са изпратили писмо до семейството, в което се извиняват за ситуацията и уверяват, че вината е в хотела.
„Платформите за хотелска резервация, които могат да ползват всички граждани на Европейския съюз, когато правят резервации за настаняване и за почивка на своето семейство се явяват посредник. Съгласно директивата за електронната търговия посредническите услуги са освободени от отговорност.
В тази връзка, всяка една такава платформа се стреми отговорността да се носи от хотелиера”, обясни Лиляна Кирчева-Арсова – директор Дирекция „Туристическа политика”.
За да може случаят да бъде проверен, трябва да бъде пусната жалба в Комисията за защита на потребителите в България. Семейството се прибира днес в България, като предстои да пуснат жалба.
ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ
Последвайте ни
32 Коментара: