Шефът на АПИ с последни новини за толсистемата
Процесът по разговори и преговори с общините започна от агенцията като активна страна още в началото на миналата година
Ъпдейтите вървят постоянно, използвайки анализа от въпросите, които възникнаха вчера в конткатния център, ние сме дали възможност всеки потребител да сигнализира при проблем.
От вчера шофьорите се сблъскаха с това те да закупуват маршрутни карти, като нашите служители не само указват местата, а и помагат при закупуването на пътни карти. Да, в момента има неудобство към част от потребителите, но призовавам за търпение, каза Терзийски.
Всичко е договорено, системата е много динамична - в своето функциониране тя създава въпроси, на които ние искаме да отговорим. 15 000 бордови устройства са монтирани в момента, както и на 30 000 автомобила има GPS тракери. Да, системата предполага един период на обучение на хората, но не виждам причина за недоволства от страна на автобусните превозвачи, и още повече, че те получиха едни много добри условия при тарифирането. На срещите с превозвачите те дадоха дума, че приходите ще бъдат осъществени с тази тарифа и този обхват. Нека да видим как системата ще функционира в тези 3 месеца, които си дадохме, допълни Терзийски.
Процесът по разговори и преговори с общините започна от агенцията като активна страна още в началото на миналата година с отправяне на покана към общините за началото и края на населеното място, за да може обхватът на пътищата, които са таксирани, да е коректен.
Сега в момента напрежението е за участъци, в които гражданите извършват т.нар. ежедневни трудови пътувания, и за които отново сме призовали общините да кажат за кои участъци искат да няма винетна такса, като те трябва да подпомага с поддръжката на тези участъци, каза Терзийски.
Според мен е успешно началото на тол системата у нас, защото с толкова много функционалности не е въвеждана система за толкова кратко време, коментира Терзийски.
Последвайте ни
0 Коментара: