В момент, когато рекламодателите свиват бюджетите си, това решение е наложително, макар и трудно, каза изпълнителният директор на "Икономедия" Бисер Боев.
“Градски вестник” спира да излиза от началото на месец март, съобщи издателят Икономедиа АД. Компанията ще се фокусира върху основните си издания и бизнеси, гласи официалното съобщение, съобщава TechNews.bg. Замразява се и онлайн версията на вестника - сайта gradski.bg. “Продължаваме да вярваме в безплатните вестници, но това е труден и бавен проект и не можем да си го позволим при сегашните обстоятелства. Икономическата криза накара издателите по цял свят да търсят различни начини за спестявания и оптимизиране на разходи. Това се случва и в България”, каза Бисер Боев, изпълнителен директор на "Икономедиа" АД.

“Нашите проекти винаги са били базирани на бизнес принцип и в този момент, когато рекламодателите свиват бюджетите си, това решение е наложително, макар и трудно", допълни той. "Градски вестник" стартира през октомври миналата година в 100-хиляден тираж, като се списваше от екипа на сайта ZaGrada.bg. Икономедиа е работила по проекта две години и половина, каза тогава Бисер Боев. Идеята е била да се създаде вестник на гражданската журналистика, в който читателят е съавтор.

Повечето вестници в България се спонсорират от издателите им, каза наскоро Петьо Блъсков в интервю за Канал 3. Според него, "групата на Прокопиев", наред с ВАЦ са тези, които печелят от вестници, както и някои "жълти" издания с голям тираж. /БЛИЦ