Важно! Голяма банка у нас спира тези ключови услуги
Всички операции с карти – теглене и внасяне на банкомат, плащания в магазинната мрежа на ПОС терминали и онлайн покупки, използване на дигитални портфейли - ще бъдат изцяло достъпни
Мобилните приложения ОББ Мобайл и КBC Mobile Bulgaria, както и онлайн банкиранията ОББ Онлайн и KBC Online Bulgaria няма да бъдат достъпни известно време, съобщиха от банката.
Ето и официалното съобщение.
Уважаеми клиенти,
Бихме искали да Ви информираме, че с цел подобряване на качеството на нашите услуги в периода от 17 часа на 10.05.2024 г. до 23 часа на 12.05.2024 г. мобилните приложения ОББ Мобайл и КBC Mobile Bulgaria, както и онлайн банкиранията ОББ Онлайн и KBC Online Bulgaria няма да бъдат достъпни.
Това означава, че ръчното нареждане на преводи и плащания между собствени сметки и към трети страни ще бъде ограничено.
Ето защо Ви съветваме да извършите спешни плащания преди 17 часа на 10.05.2024 г., или да ги наредите с бъдеща дата на изпълнение - така те ще се осъществят автоматично и безпроблемно.
За Ваше удобство в посочения период е препоръчително да планирате достатъчно средства по своите сметки с активни карти към тях.
В допълнение, имайте предвид, че в петък, 10.05.2024, клоновете ни ще бъдат отворени за Вас до 17 часа и няма да бъдат отворени през почивните дни.
Бихме искали да Ви уверим, че всички операции с карти – теглене и внасяне на банкомат, плащания в магазинната мрежа на ПОС терминали и онлайн покупки, използване на дигитални портфейли - ще бъдат изцяло достъпни. Tези Ваши трансакции ще бъдат отразени в първите работни дни след уикенда 11-12 май 2024.
Извиняваме се за причиненото неудобство!
Последвайте ни