VP Brands International се нареди сред най-големите на престижно изложение в Кан
Компанията се готви за нови пазари с водка FLIRT и уиски Black Ram
VP Brands International - компанията лидер в производството на вино и високоалкохолни напитки намери място сред селектираните марки на едно от най-престижните събития за безмитна търговия – TFWA World Exhibition & Conference 2024.
Изложението се проведе в Кан от 29 до 3 октомври 2024 г.
Компанията представи своите експортни лидери - уиски Black Ram и водка FLIRT и се нареди сред водещите производители от алкохолната индустрия.
Изложението в Кан е едно от най-значимите business-to-business събития на световната карта. По традиция то събира най-големите и наложени компании в различни сектори като дава възможност за срещи на водещи производители, вносители, дистрибутори и ритейлъри от цял свят. Участието е лимитирано и до него се допускат само марки с доказано интернационално присъствие.
Огромен интерес привлече динамичният щанд на VP Brands International с впечатляващи дисплеи за двете продуктови категории – уиски Black Ram и водка FLIRT. Участието в изложението допринесе за укрепване на съществуващите връзки и създаване на нови възможности за разширяване на присъствието на международните пазари, разказаха експертите на VP Brands.
Те успяха да осъществят редица важни срещи с дистрибутори и оператори на безмитни и travel retail магазини, което значително спомага за затвърдяването на позициите на съществуващите пазари и възможност за активиране на нови клиенти и канали. Също така бяха проведени срещи с нови потенциални партньори от Европа, Близък Изток и Африка. FLIRT и Black Ram присъстват успешно на над 30 международни пазара.
Тази година TFWA World Exhibition & Conference събра 462 изложители и общо 7456 посетители от цял свят. Участници от всички континенти станаха свидетели на най-новите продукти и иновации в индустрията на безмитната търговия и луксозните стоки. 52% от посетителите бяха от Европа, 25% дойдоха от Азия, следвани от 9% от Америка и Близкия изток, и 4% от Африка.
Сред най-големите групи посетители бяха представители на Франция (689), Обединеното кралство (592) и САЩ (299). Секторът на виното, спиртните и безалкохолните напитки беше една от водещите категории на изложението, представляващ 25% от всички изложени продукти, наред с парфюми и козметика (33%) и храни и добавки (15%).
Последвайте ни