Жена плати 500 лв. за бюро от ИКЕА, а сега горчиво съжалява! Има и други изревали
Срокът за доставката е 7 работни дни, а след тяхното изтичане започва и „ходенето по мъките” на Рефие, която иска да разбере какво се случва
Да си поръчаш бюро от огромна световна верига и повече от месец да не знаеш какво се случва с поръчката ти, а когато си поискаш парите, да ти отговорят, че имейлът ще бъде обработен до 10 работни дни.
С този проблем се сблъскват доста хора решили да използват онлайн услугите за поръчка на мебели от ИКЕА, историята разказва TrafficNews.bg.
Рефие Кабакова си поръчва бюро онлайн на сайта на веригата на 19 декември 2022г., като за него веднага плаща с дебитна карта сумата от 496 лева – 469 за бюрото и още 27 лева за доставка. Поръчката веднага е приета, а парите са изтеглени от картата ѝ.
Срокът за доставката е 7 работни дни, а след тяхното изтичане започва и „ходенето по мъките” на Рефие опитвайки да разбере какво се случва с бюрото ѝ.
След множество разговори, имейли и прехвърляне на отговорност, на жената е казано, че проблемът е във фирмата-доставчик, а от нея тя така и не получава адекватна информация кога точно ще получи бюрото си.
След повече от 2 седмици, на 5 януари 2023г. Рефие решава да откаже поръчката си и да потърси парите си обратно. Тогава обаче започва нова порция разговори и имейли, а парите и до ден днешен не са получени.
На 5 януари тя получава имейл, че транспортната фирма за доставка ще върне с приоритет бюрото на ИКЕА, а когато това се случи, тя ще получи парите си обратно. На 9 януари Рефие отново се опитва да се свърже с веригата и получава отговор на 16 януари, който гласи:
„Натоварването на запитванията към магазин ИКЕА е по-интензивно от нормалното – към настоящия момент имаме огромен брой заявки. Екипите ни работят усърдно, за да извършат необходимите проверки и да отговорят на Вашия имейл в срок от 10 работния дни.”
Към днешна дата, вече повече от месец от началото на сагата, Рефие няма нито бюро, нито върнати пари, нито нерви да се разправя повече.
Случаят много наподобява на друг подобен от месец ноември 2022 година, когато пловдивчани бяха възпрепятствани да използват новия си имот повече от 2 месеца, тъй като мебелите им, поръчани онлайн магазина на ИКЕА и заплатени на 14 септември все още не бяха доставени, а връщането на парите забавено.
Засега липсва позиция на веригата, сезирана е и комисията за защита на потребителите в България по повод множеството сигнали, но за съжаление конкретен отговор на поставените въпроси за момента няма.
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук