Ангелкова призна за какво се полагат огромни усилия
„За 2018 г. са стартирани и ще продължат през 2019 г. интегрирани комуникационни кампании на 16 целеви и перспекитвни пазари“, обясни министърът. Тя уточни, че става въпрос за страни, сред които Германия, Великобритания, Франция, Гръция, Македония, Сърбия, Румъния, Турция, Русия, Беларус.
„Те ще достигнат близо 50 млн. души чрез дигитални канали и близо 80 млн. души чрез външна реклама, и над 5 млн. души чрез печатна реклама. Те са насочени към всичките ни национални курорти, както зимни, така и летни“, допълни министърът.
„Гарантирането на успешното протичане на всеки един туристически сезон е комплексна задача с хоризонтален характер, която не би могла да бъде изпълнена без интегрираните усилия и ангажираност на държавата. С цел максимално ниво на координация и стриктно изпълнение на законово вменените правомощия на всяка ангажирана страна в периода на предсезонна подготовка Министерство на туризма проведе редица срещи, координационни с контролните органи и туристическия бизнес, общинските власти, областните управи, заинтересовани страни за обсъждане готовността на сезона на територията на националните зимни курорти“, каза Ангелкова.
Последвайте ни
0 Коментара: