Осемкратен шампион на България влиза в екипа на Петков със задача да...
Митко Илиев не е просто съветник. Очаквам проблемите, които той повдига, да бъдат приоритизирани в най-голяма степен, заяви премиерът
„Този резултат е недопустим. Това, което досега сме приемали за даденост, трябва да приключи”, категоричен бе той.
Петков сподели две истории с министрите си. „Миналата седмица се качих на ТИР и минахме през „Витиня”. Там пътят е в безобразно състояние, огромни дупки със страхотни задръствания. В деня преди това пътуване имаше огромна катастрофа.
Докато се возих в тира, шофьорът каза, че не може да издържа повече. В следващия момент пускам новините и чувам Борисов да казва, че е преброил 3 000 дупки, докато кара към София.
Как са построени тези магистрали, че да имаме 3 000 дупки за 100 дни”, попита той. И добави, че парите, които държавата харчи, са много, милиарди всяка година.
„Другата дискусия, по която имаме спор, трябва да похарчим над 1 млрд. за ремонти, направени в миналото. Но без да ги похарчим тези пари, фирмите не искат да идат да го направят”, каза още Петков.
„Защо основни ремонти са били направени като пътна поддръжка. Трябва да променим тази практика. Трябва да разплатим максимално бързо половината пари. И аз се надявам то да мине”, добави Петков.
Той съобщи още, че състезателят и експерт по пътна безопасност Димитър Илиев, който е и
осемкратен рали шампион на България ще стане част от държавната агенция за безопасно и движение по пътищата към МС.
„Координацията трябва да става през тази агенция. Митко Илиев не е просто съветник. Очаквам проблемите, които той повдига, да бъдат приоритизирани в най-голяма степен".
„Оттук нататък трябва да имаме прозрачни поръчки, достатъчно дълги срокове за гаранция, нови магистрали, адекватно попълване на дупки. Всичко това трябва да стане максимално бързо. Първата ни задача – плащанията да бъдат отпушени и ремонтите да започнат”, посочи премиерът.
Последвайте ни
16 Коментара: