Третият премиерен ден от пролетния телевизионен сезон даде началото на още три продукции в ефира на NOVA.

Най-успешната медицинска поредица у нас - „Откраднат живот: Системата“, кулинарният риалити формат Hell’s Kitchen България и премиерният български сериал „Ягодова луна“ бяха предпочетени от зрителите в активна възраст в по-голяма степен от съдържанието на втората по гледаемост телевизия по същото време. Това сочат данните на пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere Bulgaria. 

Премиерната вечер снощи започна с утвърдилия се като любим на зрителите сериал „Откраднат живот“.



31,4% от аудиторията в активна възраст пред телевизионните екрани изяви предпочитанието си към първия епизод от девети сезон „Системата“ на хитовата  поредица, което е с 40% над резултата на втората по гледаемост телевизия по същото време.

Кулинарното състезание за професионални готвачи Hell’s Kitchen България се затвърждава като предпочитан формат, което доказва и поредният успешен старт на третия сезон.



Над 32% от зрителите в активна възраст избраха Кухнята на Ада и шеф Виктор Ангелов, а разликата в полза на NOVA спрямо конкурентната медия се увеличава до 59%.




С въздействащ сюжет и впечатляващ звезден каст, дългоочакваният сериал „Ягодова луна“ беше третата премиерна продукция за вечерта, която категорично привлече вниманието на аудиторията.



Продукцията е поредното заглавие, с което Нова Броудкастинг Груп затвърждава дългосрочния ангажимент да инвестира и популяризира в българско филмово съдържание.

Над 30% от зрителите в активна възраст 18-49 години гледаха пилотния епизод на героичната драма, а аудиторният дял на втората по гледаемост телевизия спадна до 17,5%.
 
 
 
 

С много малки изключения през целия интервал на излъчване на трите продукции, NOVA е лидер по аудиторен дял сред зрителите в активна възраст, което доказва успешните усилия на медията да предлага качествено телевизионно съдържание и да отговаря на предпочитанията на аудиторията.