Мъж си купи домати от "Кауфланд" в Казанлък и отсече: Време е да разберете истината СНИМКИ
Оказа се, че не е единствен, доста коментиращи споделиха, че разминаването на обявена цена и действителната е често срещана
Клиент в голяма търговска верига се оплака във Фейсбук. Той се натъкнал на разминаване в цената на доматите в Кауфланд в Казанлък на везната и обявената на етикета.
Оказа се, че не е единствен, доста коментиращи споделиха, че разминаването на обявена цена и действителната е често срещана.
Това, изобщо не е само Казанлък, а се случва и в други градове в магазините на веригата.
Прекрасно е новото лице на веригата бившата водеща на БТВ сутрешния блок Биляна Гавазова, но е е добре освен за свежестта на продуктите като рибата, да говори и за нередностите.
Ето какво пише г-н Радев във Фейсбук:
Кауфланд Казанлък!
Обявените на етикета цени не отговарят на цената на везната!
При реакцията ми, госпожата на информация ми каза, че това е само на везната, а на касата излиза вярната цена.
Това обаче също се оказа лъжа.
Чушки сиврия – 2.79, на везната и на касата 3.99лв.
Розови домати – нова цена 3.99, на везната и на касата 4.99лв
Както виждаме не става въпрос дори за някакви стотинки разлика.
Това е доста по-дълбоко бъркане в джоба на клиента.
И това са едва два артикула от хилядите предложения в магазина. С такъв „проблем“ се включиха и други потърпевши с коментари.
Ето част от коментарите:
Защо ли не се учудвам ..
Не е случайно и не е само в Казанлък!
Отдавна съм ги отписал големите вериги. Нищо абсолютно не купувам от мнооого години.
А когато отидеш на касата дали цената няма да е по ниската…и аз така миналата седмица с едни банани се чудих
И въпреки това целия град се изсипва да пазарува оттам….
В кварталният ни магазин положението е същото, половината им етикети не съответстват с това, което излиза на касовата бележка.
Обмислям да им изпратя една проверка.
И родният бизнес, вече лъже.
Този вид разминаване на обявена и продажна цена в повечето случаи минава без последствия за веригата.
Всъщност, почти сигурно е, че не става въпрос за нарочно прецакване на клиентите, а за проблем в системата.
Много от нас са доверчиви и дори не си мислят, че ще ги „цакат“ в такъв магазин.
Други не обръщат внимание предвид, че се пазари в по-големи количества.
На трети дори и да забележат нещо такова не им се занимава с разправии и предпочитам да преглътнат, което не значи, че забравят.
Всичко това се трупа на реномето на фирмата и би трябвало да взимат мерки за изчистване на така наречените „грешки“.
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук