Пловдивчанка, явно с железни нерви, реши да чака автобус от дадена линия един час и двадесет минути! Да, 80 минути, жената е стояла на спирката на Панаира, за да използва градския транспорт по линия 15, за да се прибере до вкъщи. Това обаче така и не се е случило. Ето и нейния разказ, пресъздаден от "Трафик".

„Пиша ви, за да изкажа колко съм разочарована ОТНОВО. Снощи, 08.02.2018 (четвъртък), в 20:25 часа бях на спирката на Панаира. Там откъдето БИ ТРЯБВАЛО да дойде автобус 15. Е, разбира се, до 21:45 такъв нямаше. Нямаше и смисъл да седя повече. Два автобуса от същата линия минаха в отсрещната посока. Но този, от който имах нужда така и не се появи повече от час. В делничен ден се предполага , че за този интервал от време, трябваше да минат поне 3 рейса.. да не говоря, че старателно преброих , че от другите линии минаха всички по 4-5 пъти. Проверих в сайта, в който има разписанието на рейсовете. Там пишеше , че рейсът ще мине след минутка, след 30 минути. Ха, да, ама не. Редно ли е парите ни да отиват за заплатите на шофьори, които вероятно приключват работа когато си поискат? Докога ще продължава това?”, пита жената.

Неизпълнението на последните курсове е честа практика на превозвачите. На практика обаче те не са в нарушение… Старите договори, които са в сила позволява до 90 % изпълнение на курсовете за деня без да има санкции срещу тях. Така често превозвачите не изпълняват последните курсове, защото няма голям брой пътници, а съответно и малки постъпления.

Градските власти подписаха нови договори с превозвачите, които трябва да влязат в сила с електронното таксуване. Според тях превозвачите получават пари само на изминат километър и за тях няма да значение дали рейсът е