Семейство от Варна получи двойна сметка за ток, докато е в чужбина
НЛО се е настанило в къщата, нямам друго обяснение, коментира Пеню Пенев
"Аз просто показвам бележките. НЛО се е настанило в къщата. Нямам друго обяснение", коментира Пеню Пенев.
"Може би сега в края на януари, когато получа следващата сметка, ако тя е много ниска, тогава ще имам обяснение. И тогава да кажем нещата някак си ще са честни. Но ако сега платя висока сметка, не знам", добави той.
Пенев не смята да пише жалби и да води дела срещу електроразпределитеното дружество, защото не вижда смисъл от подобни действия. "Това са монополисти. Срещу кого ще се жалвам, първо. Второ - електромерите дори не мога да ги контролирам. Там достъп имат само Енерго про. Те си ги засичат, те си ги контролират. Ние само плащаме", гневи се варненецът.
След проверка от електроразпределителното дружество заявиха, че до средата на декември смарт електромерът е отчел ниска консумация на ток, а след 16-ти - потреблението е скочило чувствително. Семейството обаче твърди, че не е било в дома си до 26-ти декември.
От Комисията за защита на потребителите заявиха, че при съмнение за завишена сметка, абонатът може да подаде жалба в съответното електроразпределително дружество. От там са длъжни да направят проверка в 30-дневен срок. Едва тогава потребителят може да плати оспорваната фактура.
Последвайте ни
0 Коментара: