Електрическите автомобили – 50% от продажбите на Volvo до 2025 г.
Това планира шведската компания, анонсирайки новината на Автосалона в Пекин, където дебютира и новото Volvo XC40 T5 Plug-in Hybrid
Стратегията на компанията да генерира половината от продажбите си от електрически автомобили до 2025 г. я превръща в мощен играч в Китай – световният лидер на пазара за електрически автомобили. Китайското правителство планира повече от 20% от годишните продажби на нови автомобили в страната да бъдат електрически до 2025 г., което се равнява на над 7 млн. превозни средства по изчисления на местните власти.
„Миналата година обявихме стратегията си за електрификация като част от подготовката за нова ера отвъд двигателите с вътрешно горене“, заяви Хакан Самуелсон, президент и главен изпълнителен директор на Volvo Cars. „Днес ние затвърждаваме и разширяваме този ангажимент на най-големия пазар за електрифицирани автомобили. Електрическото бъдеще на Китай е и електрическото бъдеще на Volvo Cars“.
Днес, на Автосалона в Пекин, Volvo затвърждава и визуално позицията си на индустриален лидер в сферата на електрификацията, като показва само Plug-in Hybrid модели. За първи път на Международно автомобилно изложение компания представя само модели с Plug-in Hybrid технология. Също така, за първи път компанията представя пълната си SUV гама – ХС90, ХС60 и ХС40 заедно на изложението.
На автосалона в Пекин дебютира и новото Volvo XC40 T5 Plug-in Hybrid. XC40 беше коронован за Европейски автомобил на 2018 г. по-рано тази година и вече може да се похвали с над 60 000 поръчки в световен мащаб от световната премиера в края на 2017 г. досега.
Последвайте ни