Европейските автозаводи готвят масови съкращения, ето кой е виновен

Субсидиите, които караха собствениците на обикновени коли да скърцат със зъби от завист, започнаха да се премахват навсякъде

Силно рекламираните електрически автомобили доведоха автомобилните производители до застой.

Бързото нарастване на популярността и широкото използване на електрически превозни средства се оказа мощна маркетингова история, за която със сигурност ще се пишат книги някой ден и със сигурност ще се правят филми.

Изведнъж, „още от самото начало“, след като се появиха, „електрическите коли“ започнаха да завладяват света под егидата на „зелената“ енергия и други „екологични“ блъфове, но представянето не продължи дълго.

Електрическите автомобили, електрическите автобуси и други „електрически“ превозни средства, изглежда, сложиха край на перспективите на двигателя с вътрешно горене: „чистият транспорт“ е по-икономичен и екологичен!

Може би струва повече, но това е временно - автомобилните заводи ще увеличат производството и целият свят ще премине към „батерията“.

Експлозивният ръст на популярността, който съпътства цялата нова история на електрическия автомобил обаче, не беше постигнат от всички наведнъж: нито от електрическата мрежа, нито от производителите на електроенергия, нито от държавите.

Първоначалните предимства, които накараха собствениците на обикновени автомобили да скърцат със зъби от завист, започнаха да се премахват навсякъде, а самите „материални привилегии“ - с други думи спестяванията - се изпариха като дим. В резултат на това през първата половина на 2024 г. продажбите на електрически коли в Германия са намалели с 16,4%.

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.