Ford заема второ място от всички непремиум марки в тазгодишното проучване за качеството на J.D. Power – най-доброто класиране на марката в 31-годишната история на доклада
Expedition и Mustang взеха награди за качество в сегментите си, а седем модела на Ford и Lincoln са в Топ 3 в техните категории.
 
Ford подобрява възможностите и качеството на новите технологии, вкл. SYNC 3, с които са оборудвани 70% от автомобилите.
 
Ford се е изкачил до №2 измежду всички непремиум марки в проучването на качеството на J.D. Power за 2017 г. – най-доброто класиране на бранда досега в 31-годишната история на доклада.
 
Марката Ford е намалила броя проблеми на 100 автомобила – от 102 през 2016-а до 86 проблема през 2017 г.
 
„Тъй като Ford ускорява темпа на иновациите, вярваме, че настоящото, най-добро досега класиране за качеството показва, че новите ни технологии са надеждни и лесни за употреба“, заяви Бени Фоулер, вицепрезидент по качеството. „Бързите подобрения, оценени от независими експерти по качеството, като J.D. Power, ни мотивират да подобрим още повече спортната си форма, тъй като качеството е състезание, което никога не спира“. Седем автомобила Ford и Lincoln са в Топ 3 в съответните сегменти. Ford Expedition и Mustang получиха отличия за върхово качество в класовете си.
 
Ford осигурява модерни иновации с по-добро качество от средното, тъй като индустрията среща предизвикателства при представянето на нови технологии, като системи за свързаност и в помощ на водача. Конкретно за Ford:
 
Около 70% от автомобилите са оборудвани с модерната технология SYNC 3 със значителни подобрения в качеството;
 
Предлага повече модели в САЩ с популярните системи за помощ на водача, като адаптивния темпомат и предупреждението за предстоящ сблъсък от който и да е друг производител с пълна гама автомобили;
 
Продължава бързото разрастване на модерната EcoBoost технология и иновациите за олекотяване на конструкцията.
 
„Навлизаме във вълнуващ нов период на иновации и мобилност, затова е много важно да продължим да държим преживяването за клиента в сърцевината на всичко, което правим, включително да осигуряваме нови качествени технологии“, заключи Фоулер.