1.4 турбо или 1.6 – експерт предложи с кой двигател да вземете Vitara. И двата двигателя на Suzuki Vitara II са добри по отношение на надеждност и икономичност. Но единият клони повече към ресурса, а другия - към  динамиката.

Второто поколение Vitara се продава от 2015 година. Ако беше по-евтино, вероятно щеше да е сред бестселърите - добър и надежден автомобил. Тъй като е по-компактен от Qashqai, Vitara е малко по-скъп. Макар и концептуално свързан: прост бюджетен SUV.

Гамата от задвижвания е скромна, но изборът на употребявани Vitara не е толкова лесен. Няма роботи и CVT – само хидравлична автоматична и ръчна трансмисия. Може да се комбинира с всеки двигател. Задвижването може да бъде на всички колела или задвижване на предните колела (по-често) – също и с всеки двигател.

Дизайнът на модела е прост и донякъде консервативен. Ръчните трансмисии са отлични, 6-степенният автоматик Aisin TF-73 SC е класифициран като "неразрушим". Все пак има проблеми - лесно прегрява (топлообменникът не е достатъчно ефективен) и лошо понася мръсно масло, но в ръцете на грижовни собственици изкарва по 250-300 хиляди км.

Системата за задвижване на всички колела не е подходяща за офроуд, но ако не се напряга много, тя също работи дълго време и без повреди.

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.