През август Volvo Cars отчита 10.2% ръст на продажбите в световен мащаб

В САЩ, Китай и Европа отчетоха ръст на обема през август и общите продажби през месеца достигнаха 47 796 автомобила

Volvo Cars отчете стабилни продажби през август, които са се увеличили с 10.2% в сравнение със същия период на миналата година.
  
В САЩ, Китай и Европа отчетоха ръст на обема през август и общите продажби през месеца достигнаха 47 796 автомобила. В периода януари - август общите продажби на Volvo Cars достигнаха 443 168 автомобила, което е 7,6% повече в сравнение със същия период на миналата година.

 Силното търсене на високо награждаваните Volvo SUV-та, водени от XC60, последвано от XC40 и XC90, подкрепи продажбите през август. Последните модели на компанията като V60 комби, V60 Cross Country и изградения в САЩ седан S60 също допринесоха за увеличените продажби.

Европейските продажби през месеца достигнаха 16 639 автомобила, което е 11,5% повече в сравнение със същия период на миналата година. Водещите три пазари на Volvo в региона, Швеция, Обединеното кралство и Германия отчитат ръст от съответно 29,4%, 30,8% и 8,6% през август, в сравнение със същия период на миналата година. XC60 и XC40 са били най-продаваните модели в региона през месеца. 

Продажбите в САЩ през август възлизат на 9 194 автомобила, което е с 2,5% повече в сравнение със същия период на миналата година. XC90 беше най-продаваният модел в региона през месеца, следван от XC60. 

 Продажбите в Китай миналия месец достигнаха 14 212 автомобила, което е 24,8% повече в сравнение със същия период на миналата година. Силното представяне дойде благодарение на продължаващото високо търсене на произведените на местно ниво XC60 и S90.

 По-долу е дадена подробна разбивка на регионалните продажби на Volvo.
 



 
В световен мащаб XC60 продължава да бъде най-продаваният модел през август, като продажбите достигнаха 14 969 автомобила (2018: 13 334 единици), следвани от XC40 с продажби на 8 200 автомобила (2018: 6 540 бройки) и XC90 с 7 222 автомобила (2018: 7,134 единици).