В миналото европейските автомобили се смятаха за символ на успеха и просперитета в Китай, но сега китайските шофьори не виждат смисъл в тях.

Mercedes-Benz, Audi, BMW, Porsche... – Китайските купувачи на автомобили имат същите приоритети като шофьорите по целия свят. Но приоритетите се променят и на почит в Поднебесната са местните герои. 

И тези герои са електрически.

Миналата година 25% от автомобилите, продадени в Китай, са били електрически (тази цифра през 2023 година се очаква да надхвърли 30 г.).

За сравнение, в Съединените щати електрическите превозни средства представляват 6% от общите продажби на нови автомобили.

При това повече от 80% от електрическите превозни средства, продадени в Китай през 2022 г., са произведени от местни компании.

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.