Volvo Car Mobility пуска марка за мобилни услуги М (СНИМКИ)
„Услугите, които понастоящем се предлагат, са свързани предимно с алтернативи на такси или обществен транспорт”, обясни Бодил Ериксон, изпълнителен директор на Volvo Car Mobility.
„Ние се отличаваме по това, че се фокусираме върху начина, по който хората използват колите, които притежават. Нашата цел е да предложим истинска алтернатива на това преживяване. Това ще ни позволи да живеем както искаме, да правим нещата според собствените си разбирания и да спестим ценно време. Виждаме възможност да предложим първокласно преживяване“.
В допълнение на екипа от висококвалифицирани софтуерни инженери, М черпи от 20-годишния опит на Sunfleet – пионерът в споделянето на автомобили в рамките на Volvo Car Group. Sunfleet е водеща компания за споделяне на автомобили в Швеция с 500 000 сделки годишно и автопарк от 1700 коли. Тя ще бъде напълно интегрирана в М през 2019 г., като услугата ще бъде достъпна за всички съществуващи членове на Sunfleet.
„Мобилността претърпява фундаментална трансформация и Volvo Cars е водеща фигура в този процес. Стартирането на М ще създаде нови източници на приходи за Volvo Cars и ще бъде неразделна част от амбицията на компанията да изгради повече от 5 милиона директни отношения с потребители до средата на следващото десетилетие“, допълни Самуелсон.
„Стокхолм, Швеция, където вече провеждаме широки тестове, ще служи за бъдеща база за развитие на М. Подробни бета-тестове ще се проведат през есента“, заяви Бодил Ериксон.
Повече информация за М ще бъде обявена по-късно тази година.
Последвайте ни