Японска автомобилна компания скоро ще обяви, че напуска Европа, твърди агенция Reuters. Според новата стратегия на японската марка, тя ще се съсредоточи върху приоритетните пазари, сред които са САЩ, Япония и Китай.

Компанията ще закрие 14 завода по целия свят и ще намали обема на производството. 

Новата стратегия ще бъде огласена около около 28 май, е казал на агенцията източник, запознат с плановете.

По думите му, една от главните точки в плана ще бъде укрепването на позициите на марката на северноамериканския пазар за сметка на обновяването на моделната гама и разширяването на дилърската мрежа. 

Източникът е подчертал, че автомобилният производител ще намали разходите си за изследвания и разработки през 2020 година в сравнение с 2019 година, а освободените ресурси ще бъдат пренасочени към "приоритетните пазари и основните продукти".

За да научите коя е тази компания и повече подробности, посетете auto.blitz.bg.