Клубовете от Висшата лига преговарят за подписването на исторически договор, който ще им позволи за първи път да сложат рекламни надписи на ръкавите на фланелките. Подобна практика е популярна в много други държави, но не и в английския футболен елит.

Очаква се договорът с такъв спонсор да не надвишава 20% от финансовите условия по контрактите с основните рекламодатели на клубовете. Това означава, че Манчестър Юнайтед, който получава по 47 милиона паунда годишно от „Шевролет“, ще може да вземе максимум 9,4 милиона паунда за спонсор на ръкавите.

Очаква се нововъведението на влезе в сила от началото на сезон 2017/18. Клубовете обаче ще имат право да продават рекламно място само на десните ръкави на екипите си. Левият ръкав е запазен за логото на Висшата лига.

Според запознати два клуба от английския елит няма да може да се възползват за известно време от възможността да поставят реклама на ръкавите на екипите. Условията на настоящите им договори с основните спонсори забраняват поставянето на логото на друга фирма върху екипите.

ВСИЧКО ЗА АНГЛИЙСКАТА ВИСША ЛИГА