Българската федерация по баскетбол изпусна около 180 000 лв. от спонсорски договори с букмейкърската компания Bet-at-home. Австрийската къща искала да стане генерален спонсор на националния отбор за европейското първенство. Преговорите се водели 3 дни преди турнира в Литва.

От букмейкърската компания предлагали 60 000 лв. логото на компанията да стои на екипите на България. Освен това от къщата били готови да извадят още 120 000 лв. за спонсорство на баскетболното първенство.

Главното изискване на Bet-at-home било федерацията да осигури заставки по националната телевизия. От БНТ дали зелена светлина на БФБ в сряда вечерта.

Основната причина за провала на преговорите е малкото време, което оставало до началото на европейското. Изпълнението на евентуален договор е свързано с бърза изработка на екипи и други рекламни материали с логото на компанията. По информация на „7 дни спорт” от фирмата на литовската легенда Арвидас Сабонис, която шие екипите на нашите, заявили готовност спешно да изпълнят поръчката за смяна на част от потниците. Освен всичко федерацията има договор с фирмата HDI, която рекламира на екипите ни.