Kaufland България и Фондация „Димитър Бербатов“ стартират съвместна инициатива в подкрепа на значимата дейност на благотворителната организация и мисията да подпомага всестранно младите български таланти. 

В рамките на Световното първенство по футбол търговската верига представя ексклузивна колекция от 32 Топчовци – футболни герои в цветовете на националните отбори, участници на Мондиал 2018. Почитателите на играта ще могат да ги колекционират в специален албум с визията на футболно игрище. Всеки, който го попълни, ще получи и уникален 33-и Топчо в цветовете на българския национален флаг, подписан от Димитър Бербатов. 

Кампанията ще продължи от 4 юни до 1 юли 2018 г., като за всеки 20 лв. от покупката си клиентите на веригата ще получават по един Топчо. Всяка седмица компанията предвижда и избрани продукти, които осигуряват бонус Топчо при покупката им. Kaufland България ще отделя по 5 стотинки от всеки раздаден футболен герой в рамките на кампанията, като събраните средства ще дари на Фондация „Димитър Бербатов“ в подкрепа на проекти, които насърчават развитието на българските деца.
 
„Като отговорна компания знаем, че да създадеш условия за пълноценно и устойчиво развитие е сериозен ангажимент към бъдещето. Когато говорим за деца, това се превърща в кауза. В Kaufland вярваме в каузите и съм щастлива, че  имаме възможност да подкрепим Фондация „Димитър Бербатов“ в една от най-важните мисии, която всички споделяме – развитието на българските деца“, споделя Стела Първанова, търговски директор на Kaufland България.

„Вече 10 години подпомагаме изявени български деца – това е дългосрочна отговорност. Не само защото имаме млади таланти на световно ниво, които искаме да достигат максимума на своя потенциал. Но и защото самата работа върху таланта изгражда силни характери и удовлетворени хора, които от своя страна ще изграждат по-успешно общество. Радвам се, че по пътя срещаме съмишленици като Kaufland България, с които гледаме в една посока и споделят нашия стремеж“, коментира Димитър Бербатов, основател на едноименната фондация. 

Всеки, попълнил колекцията си от Топчовци, трябва да регистрира кода на албума на www.kaufland.bg, за да има възможност да участва и в томбола за 50 официални топки на Мондиал 2018 с автограф от Димитър Бербатов.
 
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркета в цялата страна. Обектите са със средна търговска площ от 3200 кв.м. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.

Фондация “Димитър Бербатов” е основана през април 2008 г. от Димитър Бербатов, воден от желанието си да допринесе за личностното усъвършенстване и реализация на децата на България.

Основната мисия на Фондацията е всестранно да подпомага младите хора да се образоват, да развиват своите дарби и заложби, както и да им дава шанс да ги споделят със света.