Българският футболен съюз представи втори рекламодател в рамките на два дни. Официалният сайт на футболната ни централа презентира преподписването на спонсорско-рекламния си договор с VIVACOM, след като двете страни се споразумяха да удължат дългогодишното си успешно партньорство за още две години.

„За Българския футболен съюз е изключителна привилегия да продължи сътрудничеството си с водещ бранд като VIVACOM. Фактът, че поредна сериозна компания се довери на марката БФС е доказателство за коректната работа, престижа и доброто име на съюза“, заяви президентът Борислав Михайлов.

Като част от съвместната си стратегия Българският футболен съюз и водещият комуникационен бранд у нас ще продължат една от най-сполучливите си съвместни инициативи, свързани с домакинските мачове на националния отбор – проекта „Семеен сектор“. Той дава възможност на родителите да заведат децата си в обособена за целта зона на Националния стадион „Васил Левски“ на преференциални цени.

Преподписването на договора с VIVACOM е поредната отлична новина за Българския футболен съюз след завръщането на Борислав Михайлов начело на централата. В средата на юни бе обявено партньорството с новия генерален спонсор efbet, а в понеделник бе представено сътрудничеството с „Порше БГ“ ЕООД, официален вносител на Volkswagen за България.